hoi iedereen,
Welke lampen heb ik nodig voor mijn komplampen in mijn mini one (bwj 2005 facelift model)?
h1, h4 of h7?
Ik zou graag zo'n xenonkits inbouwen. Welk zijn de maximale afmetingen dat de ballast en dergelijke mogen hebben voor erin te passen?
eventueel modellen of bepaalde merken die iemand me kan aanraden?
ik twijfel tussen 6000a8000K.
groetjes,
Thomas
Welke lampen nodig? NIEUWE VRAAG
- b00zyt0mmy
- Enthousiast
Bericht
Welke lampen nodig? NIEUWE VRAAG
Laatst gewijzigd door b00zyt0mmy op 17 jul 2011, 01:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- b00zyt0mmy
- Enthousiast
Bericht
nu vroeg ik mij ook nog af moet ik 2x zo'n xenonkit nemen? (want je hebt toch 2x een h7 lamp in je koplamp) of vergis ik me?
en voor mijn standlichten kan ik daar ook van die leds insteken?
welke maat of afmeting moet dat juist zijn? iemand een idee?
Alvast bedankt voor al jullie hulp!
ps: de kleur ben ik er al uit! het worden de 6000K's
en voor mijn standlichten kan ik daar ook van die leds insteken?
welke maat of afmeting moet dat juist zijn? iemand een idee?
Alvast bedankt voor al jullie hulp!
ps: de kleur ben ik er al uit! het worden de 6000K's

- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb zelf een set Pilot Pro Line Xenon set in de kleur 6000K (wit) laten plaatsen en ook zijn de stadslichten vervangen voor Pilot LED zodat deze mooi afstemmen bij de xenon set. Aangezien we toen lekker bezig waren, heb ik ook maar meteen de kentekenverlichting achter ook vervangen voor LED lampen
De Pilot Pro Line Xenon set is een complete set voor je koplamp.

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
zo'n Pilot Pro huppeldepup-kit heb ik hier nog liggen. Nieuw in het doosje. . 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik dacht half compleet............Tijntjuh schreef:Heb zelf een set Pilot Pro Line Xenon set in de kleur 6000K (wit) laten plaatsen en ook zijn de stadslichten vervangen voor Pilot LED zodat deze mooi afstemmen bij de xenon set. Aangezien we toen lekker bezig waren, heb ik ook maar meteen de kentekenverlichting achter ook vervangen voor LED lampen![]()

burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
i know gay....Tijntjuh schreef:Ow k*tjuh, tis om zijn vraag te beantwoorden..
Niet dat die 2 setjuhs gaat kopen

burn rubber not your soul

- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors