Je struikelt gewoon over de Gt3's en SLS'en...doe toch iets niet goed
Ringtrip 17/07
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Sjezis, wat een dikke hokken daar zeg
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Wat een super dag en wat een prachtig weer! Droog en af en toe zonnig, beter kon niet.
@mark: bedankt voor je gezelligheid en aanspraak. Dit was zeker een gave trip.
@Ida: solly, ik heb je niet meer gezien nadat we in Eindhoven elkaar ontmoet hebben. Tot op het laatste moment heb ik gewacht, zodat je kon mee rijden.
@ de rest: guys, wat een relaxte tijd heb ik weer gehad. Op naar de volgende trip!
En welke lullo heeft dit nou weer gedaan.

@mark: bedankt voor je gezelligheid en aanspraak. Dit was zeker een gave trip.
@Ida: solly, ik heb je niet meer gezien nadat we in Eindhoven elkaar ontmoet hebben. Tot op het laatste moment heb ik gewacht, zodat je kon mee rijden.
@ de rest: guys, wat een relaxte tijd heb ik weer gehad. Op naar de volgende trip!
En welke lullo heeft dit nou weer gedaan.

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Gave foto's weer! Top dat het weer zo goed is gebleven.
Jammer dat er maar weinig van "ons" op de foto zijn gezet door de ring fotografen. Wel een "vieze" Duitse GP
bij die 2e link van Stefan.
Jammer dat er maar weinig van "ons" op de foto zijn gezet door de ring fotografen. Wel een "vieze" Duitse GP
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Was een superdag was wel zenuwachtig voor de ring en dacht dat doen wewel even maar ik kwam toch met een natte rug ervan af......daarnaast ben ik gigantisch geschrokken van hoe de bochten daar gaan wat een geweldige ervaring ben blij dat iker heel vanaf ben gekomen.
Bij de S bovht die naarbeneden gaat kwam ik gewoon los en werd ik als het ware op getilt en gewoon even 2 meter opzij gezet vreemde ervaring....
voorderest was het een hele leukegezellige dag we hebben genoten de BK was ook erg lkkr.........THX GUYS voor de gezellige dag
FOTOSSSSSSSSS

Bij de S bovht die naarbeneden gaat kwam ik gewoon los en werd ik als het ware op getilt en gewoon even 2 meter opzij gezet vreemde ervaring....
voorderest was het een hele leukegezellige dag we hebben genoten de BK was ook erg lkkr.........THX GUYS voor de gezellige dag
FOTOSSSSSSSSS

burn rubber not your soul

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!

Bericht
Success kerel !!
Ouch..... Ik hoop dat het mee gaat vallen....speedy schreef:wat vet was het weer zeg !! heb 1 rondje gedaan en ging een klein beetje mis in de bocht Adenau Forrestging iets te laat op de rem waardoor ik de bocht niet meer kon halen en dus over de chicane knalde
![]()
Gelukkig valt het allemaal nog mee want had na het horen van de klap veel erger verwacht![]()
Ga morgen ff de auto van onderen bekijken of er misschien nog iets meer kapot is maar verwacht eigenlijk niet
kapotte velg
draagarmrubber links achter piept/kraakt als de ziekte
plaatwerk rechts voor waar het knipperlicht inzit heeft een tikkie gehad van de band denk ik en is een beetje verbogen maar zonder lakschade dus denk dat het simpel te fixen is
al met al een leuke dag maar ga zou toch liever met een oud hok willen racen![]()
![]()
jongens bedankt voor de gezelligheid
Success kerel !!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
jaja..I'm chicken
Ben gewoon te bang om iets stuk te rijden...en als ik ga, wil ik niet met 50 over de baan...
Ben gewoon te bang om iets stuk te rijden...en als ik ga, wil ik niet met 50 over de baan...
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors