hey cool! Ik heb me tot vanacht 01.00uur sufgezocht naar foto's van ons allemaal maar niks gevonden wat niet al gevonden was. Maar deze had ik nog niet gezien!
Die eerste is echt cool, vol in de Caroussel en toch zo lekker relaxed zitten te sturen. Way to go Os!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Yah, relaxed op de Ring rijden..not! Wel super geconcentreerd.
Op deze platen heb ik echt gewacht. Die eerste staat al in bestelling, daar heb ik een plannetje voor.
Vanaaf ook maar op het net op zoek gaan naar meer foto's.
@Rob: deze hebben idd het asfalt van de Ring al eerder geproefd. Fijn hè, dat er nog een hoop DNA van jou in mijn Mini zit.
Het blijft indrukwekkend hoe laag dat ding ligt. Nog enkele millimeters over van het beton af. Het schrapen viel me nog enorm mee, zo af en toe met de hoogte verschillen en het induiken in een bocht, maar verder lag hij zo strak op de weg.
Ik ben super tevreden met mijn KWv1 Inox. Nordschleife geprüft!