@ Franklyn ja inderdaad veel bekijks, 2 flink opgeleukte dames, ikzelf ook netjes in pak, en de mini lekker schoon.... trok wel weer aandacht toen ik ff een ommetje maakte door t centrum heen...
Vandaag bij de dealer ook weer een modje besteld
we gaan het zien wanneer die er is, en dan eens kijken hoe lang het duuurt voordat ik hem erin heb zitten
en weer even een korte up-date... de JCW side scuttles die ik van Mister Mario (nogmaals thnx hiervoor! ) heb over genomen heb ik vandaag gemonteerd ben benieuwd wanneer het mn moeder op valt, ik ben tenminste erg tevreden...
de Armsteun is inmiddels ook binnen, maar dit is de 'aftermarket' versie (zoals hierboven gepost) ik vind persoonlijk de originele zoals deze af fabriek gemonteerd word mooier... eens kijken of ik nog kan ruilen bij de dealer....
mn moeder is het nog steeds niet opgevallen... net toch echt 3 keer uiterst langzaam voorbij de mini gelopen... maar nee hoor... ik heb er nu een wedje op gelegd met mn pa... hij zegt een week, ik zeg zo lang tot er iemand anders over begint, waarna ze zich zal afvragen of die er niet altijd al op zaten / wat er dan eerst op zat....