Auto filmpjes topic
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
anti-lag is om de turbo op druk te houden, waardoor je geen "lag" hebt oftwel koppelverlies.
De turbo slijt er bijzonder hard door, na enkele rallystages is de turbo eraan.
De turbo slijt er bijzonder hard door, na enkele rallystages is de turbo eraan.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
wat het systeem doet is onverbrande benzine in de uitlaat te pompen zodat die daar ontploft en de turbo blijft draaien en je dus meteen je volle vermogen tot je beschikking hebt in plaats van eerst in het turbo-gat te vallen.
Zoals net gemeld - van sparen dus geen sprake. Werkelijk verzieken als je geen voorraadje turbo's in je schuur hebt liggen of er niet actief me racet/drift. Voor straatgebruik is dit echt belachelijk, heb je werkelijk nergens voor nodig. Funfactor daarentegen bij het stoplicht langs een petjes-golfje is wel fenomenaal!
Zoals net gemeld - van sparen dus geen sprake. Werkelijk verzieken als je geen voorraadje turbo's in je schuur hebt liggen of er niet actief me racet/drift. Voor straatgebruik is dit echt belachelijk, heb je werkelijk nergens voor nodig. Funfactor daarentegen bij het stoplicht langs een petjes-golfje is wel fenomenaal!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
ff wat anders;
Ik liet net de hond uit en stond er een paar deuren verderop in de straat een Audi S8.... Staat er wel vaker en is gewoon een strakke bak,
Daytona Grey, 19 of 20 inch RS4 eronder, smoelt goed!
En nu wil het geval dat de eigenaar net naar buiten loopt en instapt... Dus de hond moest maar ff wachten en ik wilde dat gejank van die V10 wel weer eens ff horen.
Dus ik sta op een afstandje ff te wachten tot ie eindelijk start... Rijd ie eerst volgas achteruit om te draaien om daarna echt lekker aso volgas weg te trekken..
Teeeering jantje wat geluid

Zoiets dus....
Ik liet net de hond uit en stond er een paar deuren verderop in de straat een Audi S8.... Staat er wel vaker en is gewoon een strakke bak,
Daytona Grey, 19 of 20 inch RS4 eronder, smoelt goed!

En nu wil het geval dat de eigenaar net naar buiten loopt en instapt... Dus de hond moest maar ff wachten en ik wilde dat gejank van die V10 wel weer eens ff horen.
Dus ik sta op een afstandje ff te wachten tot ie eindelijk start... Rijd ie eerst volgas achteruit om te draaien om daarna echt lekker aso volgas weg te trekken..
Teeeering jantje wat geluid

Zoiets dus....
- maus105
- Bonkey
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee he, dacht ik ook...., en in het klinkt het altijd nog beter dan zo'n internetfilmpje
Tis heel anders dan een MINI sound, maar ik vind het dik.
Net als een dikke AMG roffel, Porsche sound, Subaru roffel, Ferrari geschreeuw... stuk voor stuk anders, maar allen heel gaaf!

Tis heel anders dan een MINI sound, maar ik vind het dik.

Net als een dikke AMG roffel, Porsche sound, Subaru roffel, Ferrari geschreeuw... stuk voor stuk anders, maar allen heel gaaf!
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Klopt, ik vind Rally ook supergaaf!
Ook omdat het voor het normale volk ook gewoon bereikbaarder is! JE kunt overal komen!
Mooi om naast het parcours te staan maar ook om naast de monteurs te kunnen staan die in een half uurtje de versnellingsbak wisselen!
Dat gaat je bij een race niet lukken of je moet dure kaarten hebben.....
Jammer van de WRC Stefan volgend jaar beter....
Ook omdat het voor het normale volk ook gewoon bereikbaarder is! JE kunt overal komen!

Mooi om naast het parcours te staan maar ook om naast de monteurs te kunnen staan die in een half uurtje de versnellingsbak wisselen!

Jammer van de WRC Stefan volgend jaar beter....

Onze sponsors