Thankserik-de-perik schreef:voor een leuke prijs heb ik wel intresse, voor mij is jouw cooper (één van) de mooiste van de club..

Mijn inziens veel te kort door de bocht, en al helemaal niet iets wat je in zijn algemeenheid kunt zeggen.k33z schreef:Mist de complete rijbeleving in mijn ogen die je huidige mini wel heeft. Scherp sturen is weg, feedback is stukken minder, motorisch vind ik het minder
Daar is het mooi dat iedereen zijn eigen mening heeft. Ik heb wel snel door of een auto mij plezier gaat geven en wat ik ervan vind. Mijn gevoel bij de nieuwe Mini was niet positief, daarom gelijk van mijn lijstje van opvolgers gehaald. Ben blij dat anderen er wel positief over zijn want ik vind het wel een gaaf ding om te zien!Gebo schreef:Mijn inziens veel te kort door de bocht, en al helemaal niet iets wat je in zijn algemeenheid kunt zeggen.k33z schreef:Mist de complete rijbeleving in mijn ogen die je huidige mini wel heeft. Scherp sturen is weg, feedback is stukken minder, motorisch vind ik het minder
Het hangt er maar net vanaf wat je bent gewend. Als je nu een sportplus onderstel hebt, en je vergelijkt dat met een standaard cooper-S onderstel, zul je inderdaad ervaren dat deze meer op comfort is afgesteld.
Persoonlijk vind ik het nieuwe sportonderstel van de R56 absoluut niet onderdoen voor het sportplusonderstel van de R53, zeker niet voor wat betreft scherpte en feedback.
Gewoon lekker een proefrit gaan maken, en daarbij de configuratie van de auto in het oog houden. Denk dat je dan ook snel verkocht zult zijn!
Succes met de handel!
Onze sponsors