Die 2e is Fastbikkel denk ik. Heb je die rond 5 uur gespot?? Toen reed ie namelijk richting Spenki. Ik heb hem ook gespot

Waar reed jij mee? Want de enige MINI die ik gezien heb, was een cabrio rond 16:00 bij Beilen... De tijd klopt in ieder geval, want ik moest om 15:15 in het ziekenhuis van Assen zijn.Luukje schreef:vandaag rond 14:41 op de N381.. vlakbij Hoogersmilde.. man man wat glimt dat ding!
De spatbordranden geven toch wel een indruk van de rest van de auto? Maar na het maken van de foto heb ik 'm weer gewassen, dus het is weer te zien dat de velgen wit zijn...Sven schreef:De rest van de auto zien we nog niet eens, maar volgens mij glimt die nog wel
M'n wielen zijn er donderdag opnieuw gebalanceerd, en toen is dat ene kapje er scheef ingedrukt. Helaas kwam ik daar pas achter toen 't wiel alweer gemonteerd was... Gelukkig heb ik de andere drie er wel even zelf in geklikt, want die dingen moeten bij mij recht zitten. De kans is wel groot dat het wiel binnenkort van de auto gaat zodat ik 'm als nog recht kan zetten.Marcel Always Open schreef:wiel eraf en centercap van binnenuit eruit duwen...
Onze sponsors