echt heel vet gedaan met die matte strepen, zie je niet veel zo ...
mooie MINI...
gr remke
Roald's Mini Cooper
- Roald
- 4 op een rij!
Bericht
Zo,
Het multifunctionalstuurwiel zit erin
, Ik heb dit gedaan aan de hand van de DIY van Rein. De bekabeling voor de CruiseControl is helemaal aangesloten op de 2 stekkertjes in de moterruimte na.
Als ik dit heb gedaan en ik heb de boel laten activeren bij de dealer zou het allemaal moeten gaan werken
.
Ik moet alleen nog even uitzoeken hoe ik de telefoon bediening aan de praat krijg.
Het multifunctionalstuurwiel zit erin

Als ik dit heb gedaan en ik heb de boel laten activeren bij de dealer zou het allemaal moeten gaan werken

Ik moet alleen nog even uitzoeken hoe ik de telefoon bediening aan de praat krijg.
MINI
- Roald
- 4 op een rij!
Bericht
Zo heb dus de software aan weten te passen,
- Coming home Lights ingesteld
- Comfort verlichting ingesteld
- Als ik op mijn sleutel drukte ging de kofferbak een stukje open dat vond ik niks, heb het nu dus aangepast zodat de ramen opengaan.
En last but not least de Cruise Control geactiveerd.
ToDo:
- Airbag probleem fixen. (Heb een Fase1/Fase2 van de passagier die niet gecodeerd zou zijn
)
- Coming home Lights ingesteld
- Comfort verlichting ingesteld
- Als ik op mijn sleutel drukte ging de kofferbak een stukje open dat vond ik niks, heb het nu dus aangepast zodat de ramen opengaan.
En last but not least de Cruise Control geactiveerd.
ToDo:
- Airbag probleem fixen. (Heb een Fase1/Fase2 van de passagier die niet gecodeerd zou zijn

MINI
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Roald
- 4 op een rij!
Bericht
Jep is nice, Kan in theorie alles wat een Dealer ook kan.. (heb dezelfde software)
Diagnose miss nog wel het belangrijkst. Programmeren/coderen ben ik nu aan het uit vinden haha.
Welk model heb je? Uit welk jaar? en wanneer is deze voor het laatst gecodeerd bij de dealer?
Diagnose miss nog wel het belangrijkst. Programmeren/coderen ben ik nu aan het uit vinden haha.

Welk model heb je? Uit welk jaar? en wanneer is deze voor het laatst gecodeerd bij de dealer?
MINI
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik heb een R53 uit 2005 (facelift). Geen idee wanneer die voor het laatst aan de stekker heeft gehangen...
Heb ook geen specifieke problemen, maar zou bv de verlichting, zoals bij de R56, gewoon aan willen laten staan en dat het vanzelf uit zou gaan bij contact uit...
en Coming home functie lijkt me ook wel handig
Heb ook geen specifieke problemen, maar zou bv de verlichting, zoals bij de R56, gewoon aan willen laten staan en dat het vanzelf uit zou gaan bij contact uit...
en Coming home functie lijkt me ook wel handig

- Roald
- 4 op een rij!
Bericht
Oke ik heb nu bij mij dat verlichting altijd aangaat, dashboard verlichting moet je nog wel handmatig aan doen.
Coming Home werkt bij mij nu alleen als ik de verlichtingschakelaar in stand 2 heb staan en je doet het contact uit en vervolgens draai jeje verlichtingschakelaar ook uit. De koplampen blijven dan nog 40 seconden branden.
Als je dat wilt moet het denk ik mogelijk zijn, maar heb er nog geen ervaring mee..
Coming Home werkt bij mij nu alleen als ik de verlichtingschakelaar in stand 2 heb staan en je doet het contact uit en vervolgens draai jeje verlichtingschakelaar ook uit. De koplampen blijven dan nog 40 seconden branden.
Als je dat wilt moet het denk ik mogelijk zijn, maar heb er nog geen ervaring mee..
MINI
Onze sponsors