MINI UNITED 2007 22 t/m 24 Juni ZANDVOORT (huisjestopic)
- Helenk
- Be Mini
Bericht
Zou mooi wezen, er werd ons vanmiddag gezegd dat we het aller laatste huisje hadden, we konden niet eens kiezen.
groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voor de niet-zo-snelle-beslissers word dat een snelle beslissing. Wat voor huisje hadden ze nog voor je?!Helenk schreef:Zou mooi wezen, er werd ons vanmiddag gezegd dat we het aller laatste huisje hadden, we konden niet eens kiezen.

- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Hey mensen net ff contact gehad met CP, als we met zijn allen de huisjes bij elkaar willen hebben dan kunnen we een voorkeur aangeven alleen kost dit 25 euro extra per huisje. Als we dit willen moet ik ff bellen met CP en je boekingsnummer hebben. Ik hoor het graag vandaag nog want het park zat idd al bijna vol en we moeten ook ongeveer dezelfde type huisjes hebben. Nu kan het nog over een week niet meer ben ik bang.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
€25,- per huisje om ze bij elkaar te hebben?!
Wat een klopperij zeg, dan sta ik liever ergens waar ze ons hebben geplaatst.
iDD

Wat een klopperij zeg, dan sta ik liever ergens waar ze ons hebben geplaatst.
iDD
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
4 huisjes naast elkaar is dan 3x 25 euro betalen? (het ene huisje staat er toch al? 
Ik zou er niet zoveel op tegen hebben om die 25 euro te betalen. Wel gezellig(er) natuurlijk en tja......alles kost tegenwoordig geld.

Ik zou er niet zoveel op tegen hebben om die 25 euro te betalen. Wel gezellig(er) natuurlijk en tja......alles kost tegenwoordig geld.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik heb iig een boomblaster, en anders heb ik ook nog wel een aardige setup in mn MINI. Moet iemand me alleen 's ochtends wel even aanduwen!
Ik heb evt. ook nog wel een 2 persoons aerobed welk ik kan meenemen?
iDD
Ik heb evt. ook nog wel een 2 persoons aerobed welk ik kan meenemen?
iDD
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Voor als er geen huisjes meer verkrijgbaar zijn:
Tegenover het circuit ligt een NH-Hotel met hotelparkeerplaats.
Zie: http://www.nh-hotels.com/
Standaardkamer van 22-24 juni: Eur. 178,-- totaal.
Es en ik hebben daar gereserveerd.
Tegenover het circuit ligt een NH-Hotel met hotelparkeerplaats.
Zie: http://www.nh-hotels.com/
Standaardkamer van 22-24 juni: Eur. 178,-- totaal.
Es en ik hebben daar gereserveerd.

"We've got a thing that's called...MINI love"
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
In de CP parken waar ik ben geweest kon je altijd wel met een auto of 3 bij het huisje parkeren. Kijk dat wij zometeen met 5 auto's per huisje parkeren....
iDD....... we rijden toch allemaal MINI
iDD....... we rijden toch allemaal MINI
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Op Zandvoort al 5 keer geweest maar je mag daar echt niet bij de huisjes parkeren. Vooraan in het park is een groot parkeerterrein en daar moet je je MINI wegzetten. Dus op tijd er zijn en het beste plek bemachtigen denk ik dan maar.
O ja moet ik bellen? En het is echt 25 euro per huisje nog gevraagd, want ik zei ook al als ik het nummer van de buren heb hoeft dat toch niet meer?
Antwoord: De buren hebben nog geen nummer, en als die geen voorkeur opgeven kunnen ze alsnog verplaatst worden.
Hoe verdien ik snel geld, Nou zo!!!
Maare bellen dan maar?
O ja moet ik bellen? En het is echt 25 euro per huisje nog gevraagd, want ik zei ook al als ik het nummer van de buren heb hoeft dat toch niet meer?
Antwoord: De buren hebben nog geen nummer, en als die geen voorkeur opgeven kunnen ze alsnog verplaatst worden.

Hoe verdien ik snel geld, Nou zo!!!
Maare bellen dan maar?
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik heb nog wel dat sjabloon met "MINI parking ONLY" haha tegen de tijd nog even een spuitbus halen en dan zal ik eens een paar parkeerplaatsen aanmaken.
iDD
iDD
Terug naar “MINI United 22-24 juni 2007 Zandvoort, Nederland”
Onze sponsors