Vrijdag nieuwe mod halen . Dan moet ik alleen nog zwarte steunen vinden voor de achterste panelen. HC zou mooier zijn, maar ik ga er ff vanuit dat ik makkelijker die zwarte zal vinden . Dus bij deze als iemand zijn zwarte colourline wil ruilen voor mijn colourline cream white, that would be awesome .
Idd, nogmaals bedankt voor de tip, alcantara ware vet geweest, maar dit is wel n goed alternatief. Denk dat ik alsnog die pookzakjes laat maken, maar dat is voor later...
Vandaag de armsteunen en dashboarddelen vervangen, vind het zelf een stuk beter staan. Was wel nog een redelijk klusje, had niet verwacht dat ik zoveel zou moeten demonteren, alles hangt zowat aan mekaar vast . Morgen plaats ik wel pics, hopelijk krijg ik dan ook mijn dakrek nog gemonteerd
Zo, alles is ondertussen gemonteerd. Wat het dakrek zal doen is voorlopig nog afwachten. Ik heb de "bescherm"rubbers opzij geduwd, er zit nog geen tape tussen, maar dat doe ik mrg nog, had alleen ff geen zwarte tape liggen... Hopelijk vind ik geen schade als ik ze demonteer. Fingers crossed!
De dakdragers worden nog zwart, maar ik laat ze er eerst nog zo maar ff op zitten.
Interieur ben ik wel blij mee, wou eerst nog zwarte tellerplaatjes, maar dan wordt het imo te donker. Wat wel nog moet komen zijn zwarte achterste steuntjes, want die zijn nu nog steeds cream white en alcantara pookzakjes. Ik ben er alleen nog niet aan uit of die ook bruin worden of ik gewoon voor de jcw exemplaren ga. Voorlopig gaat mijn voorkeur naar bruin alcantara met beige stiksels
Verrassend genoeg vond mijn pa het allemaal goed, hij vermelde zelfs nog even dat ie mijn huidige uitlaatsierstukken niet mooi vind. Daar moet snel wat aan gedaan worden dus
Genoeg gebabbeld, plaatjes... Heb er nog wat, maar mijn pc doet wat raar, wordt nog vervolgd dus