Ritten en meetings ben ik altijd voor te porren, betrokken worden in organiseren zou ik ook leuk vinden...

Ik heb het nummer geprobeerd te onthouden en volgens mij was het 0664 of 0665. Echter weet ik het niet helemaal zeker. Zodra ik haar heb opgehaald geef ik een update. Met foto's op een mooi plekje uiteraard.
Hebben jullie nog tips mbt het rijden? Is de GP technisch gevoelig voor bepaalde dingen, zo ja, wat moet ik vooral niet doen? Ik wil haar graag in topconditie wil houden, weten jullie nog een goede wax/lakbescherming?
Omdat ik nog twee jaar MINI Next heb moet ik haar laten onderhouden door een dealer denk ik, dit is jammer want ik doe het graag zelf.
Ik moet zeggen dat ie ongehoord snel is. Ik heb meerdere kanonnen gereden waaronder een aantal jaar 300ZX twin turbo. Niet 1 op 1 te vergelijken natuurlijk, maar de ratio kg/pk is 0.6 kleiner in geval van de GP, altijd goed! De feedback van het onderstel is haarfijn en ik voelde alles wat er onder mij gebeurde. Zelfdiscipline is een must, maar ik zal zeker een vaste klant van de acceptgirobrigade worden!
thanks,
Peter.