mja, die kans is denk ik heel klein..wheeler schreef:Wat enorm flut*Wat je nog kan doen is -het kost alleen veel tijd- is om rond dezelfde tijd nogmaals naar de parkeergarage te gaan en wellicht tref je de dader er.
Weet je wat voor auto de dader reed?
I know.. ik kan er gewoon niet bij dat iemand om zo'n non-reden m'n auto gaat lopen bekrassen..Floor-is schreef:Kelerig dat is echt ontzettend naar, maar ga nu geen gekke dingen doen. De schade is slechts aan je auto en nog niet aan jezelf.. Je moet je even bedenken dat dit heerschap een dergelijk kleine aanleiding nodig had om je auto te beschadigen, stel je nu eens voor dat jij de zijne beschadigd. Dan is er een kans dat hij dat genoeg reden vind om je gezicht eens te verbouwen..
Aangifte doen, waarborgfonds aanschrijven en eigen risico betalen. Ja het is niet het meest heldhaftige, nouja dan niet.
Ik ben ooit haast neergestoken met een schroevendraaier toen ik iemand van mijn eigen brommer aftrapte. Een brommer is mijn leven niet waard. Dan maar 'laf' zijn, blijf je wel langer gezond.
Onze sponsors