Extra cm's en de extra clubdeur vond ik erg handig.
'T is dus toch gelukt Fred! Wat een gekl**t met die dingen, ofniet? Superstrakke platen weer dude, wanneer heb je die gemaakt? Het heeft vrijwel onafgebroken geregend sinds zaterdag. Nu schijnt de zon gelukkig weer...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Die 30 cm extra hebben zich al wel nuttig bewezen, maar dat was voor mij niet de belangrijkste reden. Als ik al 15 keer iemand op mijn achterzetel gehad heb is het al veel... Het is mijn tweede mini, en een hatch zou te vertrouwd aangevoeld hebben, een clubman is imo net nog wat anders. Ik vond de clubman van dag 1 ook al direct geslaagd, maar de hatch had ik wat meer moeite mee,. Ik vind die wat te bol, die extra 30 cm van de clubman doen hem optisch ook wel goed imo, hij is beter in verhouding.
Dakdragers zijn voor deze zomer, daarna gaan ze er terug af .
Rob, het was me in het begin niet helemaal duidelijk hoe die klemmen erin moesten. Maar als je me toen nog eens bevestigde dat de klemmen op voorhand al recht moesten zitten, was ik wel zeker van mijn stuk en ging het op zich vrij vlot. Het is me alleen niet erg duidelijk wat die "bevestigingshaak" nu moest doen... Ik heb die klemmen gewoon met mijn handen erin geduwd terwijl charlien de moer aanspande...
Regen? Hier aan de kust is het anders best mooi weer hoor, 's morgens wat overtrokken, maar in de namiddag lekker zonnig . Gisteren en eergisteren was het toch zo
Die beugel zou de klemmen op hun plaats moeten duwen, wat je nu dus met je handen hebt gedaan. Ik heb het eigenlijk ook altijd zonder die beugel voor elkaar gekregen, da's echt een kansloos ding.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Je moet twee klemmen naar binnen duwen én een moertje aandraaien. Voor het mooie heb je dan dus drie handen nodig.
Met dat beugeltje duw je met één hand beide klemmen in een keer naar binnen en heb je dus je andere hand vrij om het moertje aan te draaien