Willem's One D - is vervangen p255
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Flink klote dit Willem
blijft onbegrijpelijk hoe mensen zoiets kunnen doen...
Ik snap je reactie heel erg goed, zou zelf exact hetzelfde voelen, en die persoon willen toetakelen zodat ie de rest van zn leven niet eens meer fatsoenlijk een kras zou KUNNEN maken in iets... Maar ik ben het wel met floris eens, pas op, en wees de verstandige
maar dat komt wel goed bij jou 
Succes met de afhandeling enzo, t zal wel weer een flink karweitje worden allemaal, maar hij komt er vast weer mooi van terug

blijft onbegrijpelijk hoe mensen zoiets kunnen doen...

Ik snap je reactie heel erg goed, zou zelf exact hetzelfde voelen, en die persoon willen toetakelen zodat ie de rest van zn leven niet eens meer fatsoenlijk een kras zou KUNNEN maken in iets... Maar ik ben het wel met floris eens, pas op, en wees de verstandige

Succes met de afhandeling enzo, t zal wel weer een flink karweitje worden allemaal, maar hij komt er vast weer mooi van terug

- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!
Bericht
Las het net op FB, maar tis ook nog eens express gedaan?!
Logisch dat die het dan niet ff meldt..
Maar wat een t*fus streek zeg!!
Hoop dat ze hem nog kunnen traceren, want dit mag niet ongestraft blijven!!
Heel veel succes met het herstel en probeer rustig te blijven..
Logisch dat die het dan niet ff meldt..
Maar wat een t*fus streek zeg!!
Hoop dat ze hem nog kunnen traceren, want dit mag niet ongestraft blijven!!
Heel veel succes met het herstel en probeer rustig te blijven..
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Wat een rot streek.
Je voelt je zo machteloos met dit soort aso streken.

Je voelt je zo machteloos met dit soort aso streken.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht

Machteloos heb ik hier al langs zien komen, dat is het!
Ik heb ooit in de RAI gewerkt tijdens een ID&T event, had mijn auto in de garage onder dat shitpand geparkeerd, speciaal in het zicht van een camera. Toen ik rond 8:00 op zondagochtend bij mijn auto kwam was er dermate veel schade aan de bestuurderszijde dat de deuren niet eens meer open wilden. Toen vervolgens bleek dat die camera er alleen voor d show hing, wist ik ook echt niet waar ik het zoeken moest.. Jij hebt tenminste nog soort van een beeld
Ik begrijp je volledig, het helpt bovendien niet dat je eigenlijk zo'n vrede loevend menneke bentWoosh! schreef:I know.. ik kan er gewoon niet bij dat iemand om zo'n non-reden m'n auto gaat lopen bekrassen..Floor-is schreef:Kelerig dat is echt ontzettend naar, maar ga nu geen gekke dingen doen. De schade is slechts aan je auto en nog niet aan jezelf.. Je moet je even bedenken dat dit heerschap een dergelijk kleine aanleiding nodig had om je auto te beschadigen, stel je nu eens voor dat jij de zijne beschadigd. Dan is er een kans dat hij dat genoeg reden vind om je gezicht eens te verbouwen..
Aangifte doen, waarborgfonds aanschrijven en eigen risico betalen. Ja het is niet het meest heldhaftige, nouja dan niet.
Ik ben ooit haast neergestoken met een schroevendraaier toen ik iemand van mijn eigen brommer aftrapte. Een brommer is mijn leven niet waard. Dan maar 'laf' zijn, blijf je wel langer gezond.
in eerste instantie deed hij nog heel argwanend van "vent zeik niet, ik ga toch niet weg" en toen ben ik ergens anders gaan parkeren..
kan hier echt kwaad om worden..

Machteloos heb ik hier al langs zien komen, dat is het!
Ik heb ooit in de RAI gewerkt tijdens een ID&T event, had mijn auto in de garage onder dat shitpand geparkeerd, speciaal in het zicht van een camera. Toen ik rond 8:00 op zondagochtend bij mijn auto kwam was er dermate veel schade aan de bestuurderszijde dat de deuren niet eens meer open wilden. Toen vervolgens bleek dat die camera er alleen voor d show hing, wist ik ook echt niet waar ik het zoeken moest.. Jij hebt tenminste nog soort van een beeld

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Damn wat een k*tstreek!
Ik kan hier ook slecht tegen, bij onze vorige auto is hetzelfde in Frankrijk tijdens vakantie gebeurd. De lakdeeltjes hingen er nog gewoon bij toen we het ontdenkten en ze waren ''netjes'' om de handgrepen heen gegaan.... 2 deuren en het achterpaneel....
Om dat moment ben je zooooo pissed he!!
Ik denk ook dat het een geluk voor de dader was dat we hem niet hadden betrapt....ik heb geen idee wat er dan gebeurd zou zijn. Dus ik snap je gevoel helemaal!
Maareh ik snap dat je een redelijk vermoeden hebt dat die kerel het gedaan heeft, maar dat weet je pas zeker tot je bewijs hebt van camerabeelden of getuigen....
Ik zou eens goed rondkijken of er geen camrea's hangen waar jou auto in beeld staat.
En denk hierbij evt ook aan camera's IN winkels waar de ingang gefilmd wordt. Gewoon een rondje maken en vragen.
Succes in ieder geval!
Ik kan hier ook slecht tegen, bij onze vorige auto is hetzelfde in Frankrijk tijdens vakantie gebeurd. De lakdeeltjes hingen er nog gewoon bij toen we het ontdenkten en ze waren ''netjes'' om de handgrepen heen gegaan.... 2 deuren en het achterpaneel....

Om dat moment ben je zooooo pissed he!!
Ik denk ook dat het een geluk voor de dader was dat we hem niet hadden betrapt....ik heb geen idee wat er dan gebeurd zou zijn. Dus ik snap je gevoel helemaal!

Maareh ik snap dat je een redelijk vermoeden hebt dat die kerel het gedaan heeft, maar dat weet je pas zeker tot je bewijs hebt van camerabeelden of getuigen....

Ik zou eens goed rondkijken of er geen camrea's hangen waar jou auto in beeld staat.
En denk hierbij evt ook aan camera's IN winkels waar de ingang gefilmd wordt. Gewoon een rondje maken en vragen.
Succes in ieder geval!

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
mja, ik ben dus meteen al gaan vragen voor camerabeelden enzo, maar zowel de AH, de beveiliging van het winkelcentrum als de politie geven aan dat er geen camera's zijnd ie op de parkeerplaatsen gericht staan..
de agent bij de politie wist dat zeker omdat hij vorige week alles heeft uitgezocht voor een beroving op hetzelfde terrein..
echt vet flut*, want ik en echt pissed.. die kras ziet er niet uit!!

de agent bij de politie wist dat zeker omdat hij vorige week alles heeft uitgezocht voor een beroving op hetzelfde terrein..
echt vet flut*, want ik en echt pissed.. die kras ziet er niet uit!!

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
Brr ... heel herkenbaar je reactie naar die vent maar tegenwoordig ...
Wee nie als ik m'n middelvinger opsteek naar zo'n hommel dan krijg ik vaak snel een unheimisch gefühl: Oeps had ik niet moeten doen ...
Denk maar in het gevolg "Lama lamzak! Als je zo nodig moet doe je best ..."
Het is het niet waard om je daarover druk te maken. Idd ... nu is het je Mini de volgende keer ben jij de klos.
Zonde van je centen dat wel
Hopelijk valt de financiële schade mee.
Wee nie als ik m'n middelvinger opsteek naar zo'n hommel dan krijg ik vaak snel een unheimisch gefühl: Oeps had ik niet moeten doen ...

Denk maar in het gevolg "Lama lamzak! Als je zo nodig moet doe je best ..."
Het is het niet waard om je daarover druk te maken. Idd ... nu is het je Mini de volgende keer ben jij de klos.
Zonde van je centen dat wel

- sandderr53
- 4 op een rij!
Bericht
f**k! Ik kan er ook zoooo pissed om worden! Stelletje randdebielen die niet van andersmans spullen af kunnen blijven... Bij mij was het vorige week 2 x parkeerschade, dan ben je al boos maar dan ga je er niet vanuit dat ze het express doen. Maar hier kan je echt kwaad om worden...
Succes man!
Pfff, heb en 2 x diep adem gehaald en weet je... het feit dat wij ons zo boos maken om zo'n asociale actie en hij het blijkbaar de normaalste zaak van de wereld vindt zegt al veel meer over hem dan over jou. In principe heeft hij al verloren van het leven. Maargoed, dat jij 130 euro kwijt bent aan zo'n prutser blijft natuurlijk klote... Zie het maar als afgunst voor jouw mooie bolide
Succes man!
Pfff, heb en 2 x diep adem gehaald en weet je... het feit dat wij ons zo boos maken om zo'n asociale actie en hij het blijkbaar de normaalste zaak van de wereld vindt zegt al veel meer over hem dan over jou. In principe heeft hij al verloren van het leven. Maargoed, dat jij 130 euro kwijt bent aan zo'n prutser blijft natuurlijk klote... Zie het maar als afgunst voor jouw mooie bolide

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
f*ck hee... niet normaal meer tegenwoordig...
lijkt wel steeds vaker te gebeuren ook...
succes man...

lijkt wel steeds vaker te gebeuren ook...
succes man...
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
goed geschreven Geobem. 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Thanks guys!
Ik heb me er inmiddels enigszins bij neergelegd, hoewel ik me er nog iedere dag pissig om kan maken..
Inmiddels ben ik langs geweest bij de schadehersteller..
Maandag wordt hij onderhanden genomen en weer strak getrokken.
Daarbij halen ze ook meteen de lichte uit de achterbumper en ze spuiten ook meteen mn spoiler mee
Meteen maar gebruik maken van de situatie..
Ik heb me er inmiddels enigszins bij neergelegd, hoewel ik me er nog iedere dag pissig om kan maken..
Inmiddels ben ik langs geweest bij de schadehersteller..
Maandag wordt hij onderhanden genomen en weer strak getrokken.
Daarbij halen ze ook meteen de lichte uit de achterbumper en ze spuiten ook meteen mn spoiler mee

Meteen maar gebruik maken van de situatie..
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

Onze sponsors