Fre's MCS Clubman: announcement
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
zo staat het in de beschrijving idd, maar bij mijn dakdragers werkte dat voor geen meter. Ik kreeg met geen mogelijkheid de klemmen achter de beugel zover ingedrukt dat ze achter de borgmoer bleven zitten. Op allerlei manieren geprobeerd, maar het lukte gewoon niet 1 keer. Dus dan maar met 2 handen gedaan. Ik heb elke keer de dragers in m'n uppie gemonteerd. 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo doe ik het ook altijd, werkt perfekt.
BTW Nice pics en mooi interieur zo weer Fred van die mooie Clubbie van je.
X2MiniBeardie XL schreef:Je moet twee klemmen naar binnen duwen én een moertje aandraaien. Voor het mooie heb je dan dus drie handen nodig.
Met dat beugeltje duw je met één hand beide klemmen in een keer naar binnen en heb je dus je andere hand vrij om het moertje aan te draaien
Zo doe ik het ook altijd, werkt perfekt.

BTW Nice pics en mooi interieur zo weer Fred van die mooie Clubbie van je.
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb je de klem waarschijnlijk precies verkeerd omgehouden Robmushrop schreef:zo staat het in de beschrijving idd, maar bij mijn dakdragers werkte dat voor geen meter. Ik kreeg met geen mogelijkheid de klemmen achter de beugel zover ingedrukt dat ze achter de borgmoer bleven zitten. Op allerlei manieren geprobeerd, maar het lukte gewoon niet 1 keer. Dus dan maar met 2 handen gedaan. Ik heb elke keer de dragers in m'n uppie gemonteerd.

- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
- Japy
- Nieuw Lid
Bericht
Wel even oppassen met het demonteren van de dakdragers, ik heb zo mijn dak rechts achter beschadigd.
Ik heb een dik uur zitten knoeien om ze te demonteren de eerste keer, uiteindelijk gewoon de klem van de dwarsstang geschroefd langs een kant en dan nog zitten die dingen moervast.
Nee Mini dat kon beter.

Ik heb een dik uur zitten knoeien om ze te demonteren de eerste keer, uiteindelijk gewoon de klem van de dwarsstang geschroefd langs een kant en dan nog zitten die dingen moervast.
Nee Mini dat kon beter.

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb ze al moeten demonteren... had de moeren voor de lengteregeling zodanig losgedraait dat er ene eruit gevallen was. Heb geprobeerd om de er weer in te draaien, maar dat inox plaatje was verschoven. Moest er dus weer af.
Maar ik heb telkens een handdoek gelegd en het dak afgeplakt. En ik was telkens met twee om ze te monteren/demonteren. Al is het maar om vast te houden, maar het is een stuk minder knoeien...
Maar bedankt voor de heads up, zal er iig rekening mee houden
Maar ik heb telkens een handdoek gelegd en het dak afgeplakt. En ik was telkens met twee om ze te monteren/demonteren. Al is het maar om vast te houden, maar het is een stuk minder knoeien...
Maar bedankt voor de heads up, zal er iig rekening mee houden

- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors