White Chocolate > Still enjoying!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
mee eens doet geen flikkermini cabrio schreef:Thnx guys
origineel hoor... lui varkeTijntjuh schreef:Om maar ff geen nieuwe zin te verzinnen![]()
![]()

burn rubber not your soul

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik zie nu al dat ik mn meest recente, toch wel heel prettige mod hier nog niet geplaatst heb 
Bij deze dus even wat foto's van de armsteun, ik moet nog ff wat schroefjes hebben, voor 2 afwerk kapjes, maar dat is slechts een klein detail
de montage was een leuk klusje van zo'n 3 uurtjes, maar wat ook best te doen zou zijn in 2 uur...
zie hier trouwens de DIY die ik gemaakt heb
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=23674
en foto's:
tijdens montage

en klaar

Ik had eerst een armsteun besteld bij de dealer, maar dit was de 'aftermarket' versie die ik persoonlijk veel minder mooi vind. bovendien komt deze in de knoop met de handrem.

Bij deze dus even wat foto's van de armsteun, ik moet nog ff wat schroefjes hebben, voor 2 afwerk kapjes, maar dat is slechts een klein detail

de montage was een leuk klusje van zo'n 3 uurtjes, maar wat ook best te doen zou zijn in 2 uur...

zie hier trouwens de DIY die ik gemaakt heb

en foto's:
tijdens montage

en klaar

Ik had eerst een armsteun besteld bij de dealer, maar dit was de 'aftermarket' versie die ik persoonlijk veel minder mooi vind. bovendien komt deze in de knoop met de handrem.
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
thnx guys 
@ Sven, dit is inderdaad OEM, zoals ie van de fabriek uit geleverd zou worden. er is ook een versie die makkelijker is te monteren, maar er in mijn ogen minder mooi uit ziet.
dat is deze dus:
word onder de stoel rails gemonteerd, en komt mede daardoor wat verder naar voren, waardoor hij mijnziens te dicht op de handrem komt. bovendien vind ik deze er gewoon mooier uit zien, en vond ik het een leuke uitdaging om dit eens te monteren

@ Ivo, thnx! we zijn er ook nog steeds heel erg blij mee
@ Geo zou best kunnen dat ik nog minder ruimte heb, die achterbank zit er ook meer voor de sier in
Thnx 

@ Sven, dit is inderdaad OEM, zoals ie van de fabriek uit geleverd zou worden. er is ook een versie die makkelijker is te monteren, maar er in mijn ogen minder mooi uit ziet.
dat is deze dus:

word onder de stoel rails gemonteerd, en komt mede daardoor wat verder naar voren, waardoor hij mijnziens te dicht op de handrem komt. bovendien vind ik deze er gewoon mooier uit zien, en vond ik het een leuke uitdaging om dit eens te monteren

@ Ivo, thnx! we zijn er ook nog steeds heel erg blij mee

@ Geo zou best kunnen dat ik nog minder ruimte heb, die achterbank zit er ook meer voor de sier in

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
lekker hoor dat armsteuntje

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
wij zeggen hier sjeik ja je moet het horen klemtoon is wel leuk...... 

burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors