Ik heb een tijdje geleden de strut overgenomen van JBCOLA, en voor zover ik weet komt deze van zijn R53 af. Gek genoeg wilde ik hem vandaag passen, maar past hij niet. De strut komt eigenlijk meteen tegen het filterhuis maar nog erger tegen de ECU aan. (Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel). Is er iets wat ik hieraan kan doen?, hoe heeft dit ooit wel passend gezeten?
Ook al zou ik een open luchtfilter pakken, is er nog steeds het probleem van de ECU ernaast..en die kan ik toch echt niet lager maken.
HELP?!
Probleempje met voorste strut....
- SCUD
- Mod virus alert!
- SCUD
- Mod virus alert!
Bericht
OK! Waar kun je die andere ECU deksels krijgen...om eerlijk te zijn had ik nog nooit gehoord dat er andere deksels voor waren!
De strut is van aluminium en lijkt wat op zelfbouw...mooi ding m,aar een hele afwijkende maat..en hij komt vrij laag te liggen. De ECU is het grootste probleem, die deksel moet echt een stuk lager. Ik heb nu nog het originele filter met filterhuis erin zitten, weet nog niet hoe dat gaat passen. Volgens Dick (JBCOLA) zou het filter geen probleem mogen zijn, enkel de ECU.
Maar zou graag willen weten waar je die lage deksels zou kunnen krijgen Daveke...
Alvast bedankt voor enige info!
Greetz SCUD
De strut is van aluminium en lijkt wat op zelfbouw...mooi ding m,aar een hele afwijkende maat..en hij komt vrij laag te liggen. De ECU is het grootste probleem, die deksel moet echt een stuk lager. Ik heb nu nog het originele filter met filterhuis erin zitten, weet nog niet hoe dat gaat passen. Volgens Dick (JBCOLA) zou het filter geen probleem mogen zijn, enkel de ECU.
Maar zou graag willen weten waar je die lage deksels zou kunnen krijgen Daveke...
Alvast bedankt voor enige info!
Greetz SCUD
Surreality Just Got Funky!
- SCUD
- Mod virus alert!
Bericht
Nee, Dick had de kap er gewoon afgelaten. Ben ik niet zo'n voorstander van...het is toch de computer van je auto, wil er liever geen vocht of vuil in.
Zat al te denken om de huidige kap aan te passen..maar als er gewoon lagere deksels te krijgen zijn, is dat altijd beter!
Zat al te denken om de huidige kap aan te passen..maar als er gewoon lagere deksels te krijgen zijn, is dat altijd beter!
- SCUD
- Mod virus alert!
Bericht
THNX...geduld zat..ik ben nu toch de strut aan het spuiten...zag er een beetje "tatty" uit! Zit nu in de primer, ff lekker 2 daagjes drogen, dan de laklaag erover. Hoop dat Daveke idd een mooi deksel kan vinden..is altijd balen als iets niet wil passen
Thnx
SCUD

Thnx
SCUD
Laatst gewijzigd door SCUD op 29 jul 2011, 08:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het was weer even zoeken hoor..
Maar bingo!
http://www.mossmini.com/Shop/ViewProduc ... exID=88011

Wel 55 dollar voor een stukje plastic he..
Maar bingo!
http://www.mossmini.com/Shop/ViewProduc ... exID=88011

Wel 55 dollar voor een stukje plastic he..
- SCUD
- Mod virus alert!
Bericht
Hahaha..kicken die foto!!! Lekker bezig geweest Dick!
Tja, ik ben altijd wat voorzichtig geweest...en nu het kapje gewoon te bestellen is, ben ik helemaal happy!
Ik zal kijken wanneer alles erop zit, of ik ook een leuke foto ervan kan plaatsten!
Greetz SCUD
Tja, ik ben altijd wat voorzichtig geweest...en nu het kapje gewoon te bestellen is, ben ik helemaal happy!
Ik zal kijken wanneer alles erop zit, of ik ook een leuke foto ervan kan plaatsten!
Greetz SCUD
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors