Vraag mbt inruil Mini Cooper S
- JoopR32
- Leerling Mini lid
Bericht
haha vergis je indd niet in een R32.. die is ook zo de bocht om hoor..
!!
Hij is gechipt en heeft een ander uitlaatsysteem,, en 278 pk op 4 wielen gaat als de brandweer..
!
Maar voor alle duidelijkheid,, ik ben dus niet per se op zoek naar een mini,, maar kreeg dit als inruilvoorstel..
!!
Mini zit wel in het keuze pakket..
maar voor ik daadwerkelijk mijn keuze kan en ga maken moet eerst de R32 verkocht zijn en daar moet je ook net de gek voor vinden om het zo maar even te zeggen..
!!
Adriaan ik heb je pb beantwoord..
!
Voor de rest bedankt voor jullie reacties..
!

Hij is gechipt en heeft een ander uitlaatsysteem,, en 278 pk op 4 wielen gaat als de brandweer..

Maar voor alle duidelijkheid,, ik ben dus niet per se op zoek naar een mini,, maar kreeg dit als inruilvoorstel..

Mini zit wel in het keuze pakket..

Adriaan ik heb je pb beantwoord..

Voor de rest bedankt voor jullie reacties..

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi Joop,
Gewoon de R32 verkopen,en een Mini weer kopen
Ik heb ook 23 jaar VW gereden,en ben nu overgestapt naar een Mini

Gewoon de R32 verkopen,en een Mini weer kopen

Ik heb ook 23 jaar VW gereden,en ben nu overgestapt naar een Mini

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- JoopR32
- Leerling Mini lid
Bericht
Hij kost me net ff teveel geld..
!!
Aanschaf is 1 ding,, maar hij weegt 1540 kilo dus veel wegenbelasting,, kost een sloot in de verzekering en aangezien ik veel binnendoor rijd je ook een gemiddeld verbruik heb van 1 op een emmer..!! daarbij heb ik in 9 maanden al 16.000 km erbij op gezet..
!! Hooguit 400 km op een tank,, 60 liter per keer..ongelood 98(1.56) do the math..
!
En dat vind ik gewoon net gek zat..

Aanschaf is 1 ding,, maar hij weegt 1540 kilo dus veel wegenbelasting,, kost een sloot in de verzekering en aangezien ik veel binnendoor rijd je ook een gemiddeld verbruik heb van 1 op een emmer..!! daarbij heb ik in 9 maanden al 16.000 km erbij op gezet..

En dat vind ik gewoon net gek zat..
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
@JoopR32
Uitstekende reden om je auto te verkopen. Ik rijd niet heel erg wild met mijn auto en kom op een gemiddeld verbruik van 1 op 13 á 1 op 14. Wanneer ik op snelwegen kom met een max van 100 km/u, kom ik al gauw op een gemiddelde van 1 op 17. En tja, mijn auto weeg 1100 kilo ongeveer; scheelt ook een fikse slok op een borrel bij de wegenbelasting.
Succes met de verkoop van je toch wel erg goede Golfje.
Uitstekende reden om je auto te verkopen. Ik rijd niet heel erg wild met mijn auto en kom op een gemiddeld verbruik van 1 op 13 á 1 op 14. Wanneer ik op snelwegen kom met een max van 100 km/u, kom ik al gauw op een gemiddelde van 1 op 17. En tja, mijn auto weeg 1100 kilo ongeveer; scheelt ook een fikse slok op een borrel bij de wegenbelasting.
Succes met de verkoop van je toch wel erg goede Golfje.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- JoopR32
- Leerling Mini lid
Bericht
Haha hij staat hier morgen op de stoep,, dan zal ik me even netjes voorstellen waar het hoort en gelijk een paar fototjes erbij doen..!!
Hij is rood met finishvlag dak en spiegels,, schroefset verlaagd,, zwarte 18 inch velgen met rode velg rand,, andere software,, iets met de pullies van de compressor,, rvs uitlaat van voor tot achter..
!
Hij is van 2004 met 65.000 km
Hij is rood met finishvlag dak en spiegels,, schroefset verlaagd,, zwarte 18 inch velgen met rode velg rand,, andere software,, iets met de pullies van de compressor,, rvs uitlaat van voor tot achter..

Hij is van 2004 met 65.000 km
Onze sponsors