Thanks peeps heb er lang op moeten wachten maar happy met het resultaat irl miss wel nog dikker als op foto zal morgen proberen nog wat meer foto;s te trekken
@Geo: wat sven zegt eraf gebrand neej na het maken van de foto's eraf gehaald
@Fred+adriaan: die spacers en meer low wordt iig aan gewerkt wat betreft de stikkers tjah i kinda like it maar het blijft stikker dus het kan eraf als het me gaat vervelen voor nu is het ff lekker wat anders
Welke breedte maat heb jij nou? Want deze (styling 68 toch?) zijn er in 7,5J en 8,5J. En weet je ook de ET waarde?
Ik heb namelijk een set op het oog en de verkoper beweerd dat het OEM velgen zijn. Alleen kloppen dan de spec's volgens mij niet. Hij zegt dat de voorste velgen 7,5x17 ET41 zijn (dat zou moeten kloppen volgens mij) en de achterste velgen 8,5x17 ET43. En dan kan volgens mij niet want volgens mijn info zijn deze velgen in 8,5x17 alleen maar gemaakt in ET50...
Dus; wat zijn de spec's van jou velgen?...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *