[email protected]
Via bovenstaande link kom je bij je Clubticket, als het niet werkt laat het even weten dan mail ik ze alsnog rond(dit is minder werk als het lukt)
Zal nog even wat info uit de laatste mail copypasten.
Je kunt deze digitale autotickets doorsturen naar je clubleden, zodat zij deze zelf kunnen uitprinten en meenemen naar het evenement. Plaats de Clubautoticket duidelijk zichtbaar achter de voorruit.
De Clubpaddock is na binnenkomst bij de paddocktunnel aan de rechterkant te vinden. Daarom hebben jullie Clubautotickets de code R van rechterpaddock.
Jullie leden worden ter plaatse met behulp van 402 crew naar de juiste plaats verwezen. Alle clubleden zijn welkom vanaf 08.00 uur.
Afrekenen
Zoveel mogelijk met gepast geld betalen bevordert de doorstroom. Hebben jullie leden e-tickets, houd deze dan paraat. Bijrijders betalen 16 euro aan de poort of 14 euro in de voorverkoop. De bestuurder heeft op vertoon van deze Clubautoticket gratis entree voor de auto en hem-haarzelf.
Nogmaals de link naar de site van de organisatie waar je evt. alvast je ticket's online kan kopen voor passagiers en vrij rijden.
http://www.greatbritish.nl/nl/text/show ... ckets.html
Tot slot heb ik veel vragen gehad over het binnen rijden van het evenement mij lijkt het het leukst en makkelijkst voor iedereen als we dat gezamenlijk doen maar dan moeten we ergens af gaan spreken dus als iemand daar ideeën over heeft!? (aangezien ik daar niet echt om de hoek woon en niet weet wat handig is.)
14 augustus: Great British 2011, TT-Circuit Assen
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
even voorbij Hoogeveen (dus kort voor assen) ligt er aan de a28 een Shell tanstation. Daar zouden we met z'n allen kunnen afspreken. Daarvandaan is het volgens mij niet meer dan 15 minuten naar het circuit. (Afrit Assen Zuid)
Dan moeten we wel weten hoe laat we uiterlijk op het terrein moeten zijn. 8:00 uur lijkt mij nl. voor veel mensen niet zo'n heel geschikt tijdstip.
Dan moeten we wel weten hoe laat we uiterlijk op het terrein moeten zijn. 8:00 uur lijkt mij nl. voor veel mensen niet zo'n heel geschikt tijdstip.

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oh, trouwens, ik bedenk me net dat het misschien beter is de link naar het clubticket niet zo open en bloot op het forum te zetten. Nu is het voor vrijwel iedereen uit te printen i.p.v. alleen de deelnemers die zich opgegeven hebben. Dan kom je wel in de problemen met de ruimte die je toegewezen krijgt..... 

- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Verzamelen bij hoogeveen lijkt me goed.
Voor de gene uit Noorden; kunnen we misschien in treintje vanuit Groningen naar verzamelenpunt gaan?
Het lijkt me een leuk evenement, zal foto-toestel ook klaar maken , naast het tip top maken van Mini. Er is volgens mij alleen 1 probleem ... ze verwachten een muggenplaag
gr Kim
Voor de gene uit Noorden; kunnen we misschien in treintje vanuit Groningen naar verzamelenpunt gaan?
Het lijkt me een leuk evenement, zal foto-toestel ook klaar maken , naast het tip top maken van Mini. Er is volgens mij alleen 1 probleem ... ze verwachten een muggenplaag

gr Kim
- Wimvs
- Mod virus alert!
Bericht
voor de gene die hem nog niet hebben mail me maar dan reply ik hem
heb je gelijk in, niet bij nagedachtfrankie schreef:Oh, trouwens, ik bedenk me net dat het misschien beter is de link naar het clubticket niet zo open en bloot op het forum te zetten. Nu is het voor vrijwel iedereen uit te printen i.p.v. alleen de deelnemers die zich opgegeven hebben. Dan kom je wel in de problemen met de ruimte die je toegewezen krijgt.....

voor de gene die hem nog niet hebben mail me maar dan reply ik hem
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Shell Station Smalhorst
Rijksweg A28 1
9411 TW Beilen
0593 522293
Tussen Hoogeveen en Beilen.
Hoe laat treffen we daar omvandaaruit gezamenlijk door te rijden naar circuit Assen?
Rijksweg A28 1
9411 TW Beilen
0593 522293
Tussen Hoogeveen en Beilen.
Hoe laat treffen we daar omvandaaruit gezamenlijk door te rijden naar circuit Assen?

Onze sponsors