Ries zijn 1e MINI Cooper (Chili Red) - is niet meer
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Even een heel oud topic omhoog schoppen: ik kwam net je ex-Chili Red tegen op Marktplaats. Hij ziet er op de foto's weer super uit, maar je weet natuurlijk nooit of er onderhuids nog gevolgen van de klapper zijn.
Cooper Chili Red
Het blijft wel een plaatje met die striping en R112's.

Cooper Chili Red
Het blijft wel een plaatje met die striping en R112's.

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik kan me moeilijk voorstellen dat een auto die total loss is verklaard en toch wordt gerepareerd weer goed zal rijden. Desondanks blijft het inderdaad een mooie MINI!
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Jammer dat ze niet inzien dat die dakspoiler nog een soort zeldzaam is......
misschien maar eens langs rijden om die eraf te klussen

misschien maar eens langs rijden om die eraf te klussen

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Mini Cooper kenteken 91-TR-FT moet je niet kopen !
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wow dat ze dat ding weer op de weg hebben gekregen.....
Ik zou er zelf nooit mee op de weg gaan, hij was echt krom, balken en dak! Als je een paar pagina's terug kijkt zie je nog wel hoe ik mijn best heb gedaan. Dat ze de clubsticker er zelfs op laten zitten, dan is zeker makkelijk te zien dat dit niet helemaal juist is. Ben ook benieuwd of ze de airbags terug hebben opgerold of gewoon eruit gesneden
De winst op deze mini lijkt me toch ook minimaal want ik denk dat ze voor het wrak toch nog wel zo'n 7-8k€ hadden gegeven.
De velgen lijken me toch ook niet best als je zo'n zijwaardste schuiver maakt.
@woosh, ik heb er nu toch ook weer zo'n wing op zitten
Ik zal dus aan jou maar niet vertellen waar mijn huis woont

Ik zou er zelf nooit mee op de weg gaan, hij was echt krom, balken en dak! Als je een paar pagina's terug kijkt zie je nog wel hoe ik mijn best heb gedaan. Dat ze de clubsticker er zelfs op laten zitten, dan is zeker makkelijk te zien dat dit niet helemaal juist is. Ben ook benieuwd of ze de airbags terug hebben opgerold of gewoon eruit gesneden

De winst op deze mini lijkt me toch ook minimaal want ik denk dat ze voor het wrak toch nog wel zo'n 7-8k€ hadden gegeven.
De velgen lijken me toch ook niet best als je zo'n zijwaardste schuiver maakt.
@woosh, ik heb er nu toch ook weer zo'n wing op zitten

- Fred
- Volledig MINI minded!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
hoi Fred
Misschien dat dealers iets meer kunnen zien, maar in het online RDW kentekenregister komen wij gewone stervelingen er niet achter. Daarom plaatste ik het kenteken maar hierboven ... stel dat iemand dan een search op internet doet , komt hij in dit topic terecht. Of het gaat werken , vrees van niet, maar wie weet bespaar ik iemand er wat ellende mee.
Misschien dat dealers iets meer kunnen zien, maar in het online RDW kentekenregister komen wij gewone stervelingen er niet achter. Daarom plaatste ik het kenteken maar hierboven ... stel dat iemand dan een search op internet doet , komt hij in dit topic terecht. Of het gaat werken , vrees van niet, maar wie weet bespaar ik iemand er wat ellende mee.

Gr, Marcel
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je zal het maar tegenkomen, koop je een mooie strakke mini, met weinig km's... is het een schadeauto
Mss als die op de brug staat dat er wel wat aan te zien is? Zo zie je maar weer, altijd een tweedehands wagen laten keuren door een onafhankelijk station. Daar kunnen ze iig al meten hoe dik de lak is en zullen ze al gauw merken dat daar verschil op zit. Dus ik ga ervan uit dat ze verder kunnen gaan dan dat
De VDAB heeft ooit een auto gekocht van ons, werd toen toch uitvoerig getest...

Mss als die op de brug staat dat er wel wat aan te zien is? Zo zie je maar weer, altijd een tweedehands wagen laten keuren door een onafhankelijk station. Daar kunnen ze iig al meten hoe dik de lak is en zullen ze al gauw merken dat daar verschil op zit. Dus ik ga ervan uit dat ze verder kunnen gaan dan dat

De VDAB heeft ooit een auto gekocht van ons, werd toen toch uitvoerig getest...
Onze sponsors