Jups wij komen met zn allen door om daar als het goed is ook nog foto's te nemen..P5ycH0 schreef:Lees ik het goed, en komen de 11 argumenten ook mee naar Doel?
Gezellig !!
tenminste dat is voorlopig de planning..

ik heb aangegeven 6 uur, maar ik denk dat dat wat overdreven is..GeoBem007 schreef: EDIT: even wat praktischer.. Rond hoe laat verwachten jullie de dag te eindigen? Ik moet namelijk nog eea regelen ivm ziekenhuisbezoek en dinerreservatie..
Dat gaat Masha niet graag horen hoor, Woosh! ;-ÞWoosh! schreef:dus jullie zijn met 12..Sjees schreef:Ehm, weet niet of je het weet, maar ik ben ook een vrouwtje hoor, dus waarom zou ik die 11 andere voor mezelf houden??despoo schreef:maar het zou egoistisch zijn om die allemaal voor hemzelf te houden en niet te delen
Doel is gezellig hoor!!!!![]()
![]()
hoe laat verwachten jullie daar te zijn?Sjees schreef:Jups wij komen met zn allen door om daar als het goed is ook nog foto's te nemen..P5ycH0 schreef:Lees ik het goed, en komen de 11 argumenten ook mee naar Doel?
Gezellig !!
Kristiaan schreef:Dat gaat Masha niet graag horen hoor, Woosh! ;-ÞWoosh! schreef:dus jullie zijn met 12..Sjees schreef:
Ehm, weet niet of je het weet, maar ik ben ook een vrouwtje hoor, dus waarom zou ik die 11 andere voor mezelf houden??
Doel is gezellig hoor!!!!![]()
![]()
(Facebook for the win!)
Sjees schreef:Half 8frankie schreef:Maar hoe laat in Hulst?![]()
Dat ligt eraan hoe snel we in Hulst klaar zijn..Woosh! schreef:hoe laat verwachten jullie daar te zijn?Sjees schreef:Jups wij komen met zn allen door om daar als het goed is ook nog foto's te nemen..P5ycH0 schreef:Lees ik het goed, en komen de 11 argumenten ook mee naar Doel?
Gezellig !!
wij starten om 12 uur en blijven vooralsnog gewoon in Doel..
Onze sponsors