Ries zijn 1e MINI Cooper (Chili Red) - is niet meer

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 aug 2011, 22:07

Ik heb niet teruggekeken naar hoe de Mini in elkaar zat, maar een schadeauto is niet per definitie slecht, mits het herstel goed en grondig gedaan is. En er kan meer goed hersteld worden dan je denkt. Dat heb ik wel gezien bij het schadeherstelbedrijf van goede vrienden van mijn schoonouders.

In NL bestaan 2 soorten total loss, economisch en technisch. Bij technisch total loss wordt ook een deel van het kenteken ingenomen en zal de auto na reparatie bij de RDW opnieuw gekeurd moeten worden.
JeroenV
Mod virus alert!
Mod virus alert!

03 aug 2011, 10:34

Nou, ik heb wél :wink: even teruggekeken hoe de Mini in elkaar zat, en deze was technisch volledig total loss.

Knap dat ze er nog zo iets moois van konden maken, of zou er een gestolen Mini zijn omgekat? Je leest van die rare dingen!
"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 aug 2011, 10:45

ik heb de foto´s even voor je opgezocht Frank
Ries schreef:Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 aug 2011, 10:57

Thnx Rob. En eerlijk gezegd heb ik auto's die er erger uitzagen nog opgelapt zien worden :roll: . Maar goed, ik weet natuurlijk niet hoe de onderhuidse schade is en of er een deel van het kenteken ingenomen is destijds.
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 aug 2011, 13:00

frankie schreef:Thnx Rob. En eerlijk gezegd heb ik auto's die er erger uitzagen nog opgelapt zien worden :roll: . Maar goed, ik weet natuurlijk niet hoe de onderhuidse schade is en of er een deel van het kenteken ingenomen is destijds.
Aan de onderkant had ik toch best wel wat gesloopt aangezien ik in een sloot ben tercht gekomen tegen een zogenaamde "duiker". (Lees met 70-80 met de zijkant tegen een betonnen muur). Je ziet dat het rechter achterwiel en hetgeen wat eronder zit niet erg gezond er meer uit ziet. Aan de binnenkant was het ook te zien doordat de bodem bij de achterstoelen flink omhoog was gekomen (bijrijdersstoel zat ook tegen het dak). Er lag nog een paraplu tussen maar die kreeg ik met geen mogelijk er meer uit toen ik mijn spullen ophaalde.

De auto heeft op de RDW altijd gestaan al "wachten op keuren" dus vermoed ik dat het een half kenteken was.
Afbeelding
YorkPower
Be Mini
Be Mini

03 aug 2011, 18:09

Zijn er op zich complicaties bij het herstellen van zo'n toegetakelde wagens?
Ze kunnen dat tegenwoordig toch weer herstellen als nieuw?
Er heeft waarschijnlijk wel iemand zijn werk aan gehad ;)
York - Power :: De Rode Raket
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”