Shag's Pure Silver R53
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Gaaf ding Sjaak, klopt het dat je er 75 voor betaald hebt (dat zie ik op marktplaats bij die aanbieding staan)? Super prijsje, ik wil ook !!!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht

Keep it OEM!sander_r53 schreef:Wederom een OEM-modje voor Sjaak
Ziet er leuk uit die auto

Dat is correct! Had eerst minder geboden, kreeg toen te horen dat ie voor 75 weg mocht. Meteen gedaan! Nieuw bij de dealer was die toentertijd 99,- en hij is best geliefd onder verzamelaars.. vind persoonlijk 75 dan nog steeds een koopje voor zo'n unieke R53!Marcel Always Open schreef:Gaaf ding Sjaak, klopt het dat je er 75 voor betaald hebt (dat zie ik op marktplaats bij die aanbieding staan)? Super prijsje, ik wil ook !!!

Je ging toch op zoek naar een R53? need some inspiration?!Martiio schreef:Dikke kleur! Dikke spoiler! Dikke skirtsen daar houd de gelijkenis op

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo! tijd voor wat actie.
Al enige tijd niet meer gemod, dus het mag wel weer vind ik zelf. Ik heb wel wat assistentie nodig! namelijk...
Project I
kan iemand met een facelift R53 én panoramadak een foto droppen van het klokje in het dak? waar bij de facelift dus ook de ambiance verlichting in zit.. ik weet dat berthil deze 'retrofit' heeft gedaan in de blauwe, maar op 't oog lijkt dit meer naar achteren te zitten aangezien er bij mij nauwelijks ruimte zit tot het zwarte stuk plastic waar de dakbediening in zit.. heb zo'n vermoeden dat ik me optisch vergis, een foto zou daarom heel fijn zijn! Als de afmetingen verder identiek zijn lijkt het me vrij simpel deze retrofit uit te voeren, dit zal ik dan ook doen. zie hier: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=30
Mij lijkt het nr.3..
Project II
De verlichte dorpellijsten. Deze wil ik al een hele tijd, enige wat me tegenhoud is de absurd hoge prijs. Toch heb ik niet voor jan-doedel gewerkt in m'n vakantie, dus deze wil ik binnenkort gaan bestellen.
Project III
de verlichte aanstekerring.. who cares? ik dus!
Dit raadsel leek opgelost, tot ik recent een facelift zag zónder verlichting.. zie ook dit topic: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 6&start=15
deze moet en zal ik werkend krijgen. feit: hij geeft stroom, telefoonlader, tomtom etc. werkt gewoon.. echter, de aansteker zelf werkt niet, deze gaat niet gloeien. Kan het zo zijn dat er wellicht te weinig spanning op staat, waardoor de ring dus ook niet verlicht wordt?? (als er al een lampje in zit)lijkt me vaag...uberhaupt een groot raadsel aangezien het erop lijkt alsof die verlichting met pure willekeur in alle modellen al dan niet is gemonteerd. Dealer kan geen antwoord geven, snapt het zelf ook niet helemaal (realoem geeft ook geen duidelijkheid, zie http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=61&fg=35).
Project III: ik overweeg samen met de verlichte instaplijsten ook de retrofit deurverlichting (dus aan de onderkant) te monteren. Ik heb in Berthil's topic gelezen dat dit relatief eenvoudig is, alleen het doortrekken van de bedrading door de deur schijnt een pokkewerk te zijn.
Let there be light!
Al enige tijd niet meer gemod, dus het mag wel weer vind ik zelf. Ik heb wel wat assistentie nodig! namelijk...
Project I
kan iemand met een facelift R53 én panoramadak een foto droppen van het klokje in het dak? waar bij de facelift dus ook de ambiance verlichting in zit.. ik weet dat berthil deze 'retrofit' heeft gedaan in de blauwe, maar op 't oog lijkt dit meer naar achteren te zitten aangezien er bij mij nauwelijks ruimte zit tot het zwarte stuk plastic waar de dakbediening in zit.. heb zo'n vermoeden dat ik me optisch vergis, een foto zou daarom heel fijn zijn! Als de afmetingen verder identiek zijn lijkt het me vrij simpel deze retrofit uit te voeren, dit zal ik dan ook doen. zie hier: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=30
Mij lijkt het nr.3..
Project II
De verlichte dorpellijsten. Deze wil ik al een hele tijd, enige wat me tegenhoud is de absurd hoge prijs. Toch heb ik niet voor jan-doedel gewerkt in m'n vakantie, dus deze wil ik binnenkort gaan bestellen.
Project III
de verlichte aanstekerring.. who cares? ik dus!

deze moet en zal ik werkend krijgen. feit: hij geeft stroom, telefoonlader, tomtom etc. werkt gewoon.. echter, de aansteker zelf werkt niet, deze gaat niet gloeien. Kan het zo zijn dat er wellicht te weinig spanning op staat, waardoor de ring dus ook niet verlicht wordt?? (als er al een lampje in zit)lijkt me vaag...uberhaupt een groot raadsel aangezien het erop lijkt alsof die verlichting met pure willekeur in alle modellen al dan niet is gemonteerd. Dealer kan geen antwoord geven, snapt het zelf ook niet helemaal (realoem geeft ook geen duidelijkheid, zie http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=61&fg=35).
Project III: ik overweeg samen met de verlichte instaplijsten ook de retrofit deurverlichting (dus aan de onderkant) te monteren. Ik heb in Berthil's topic gelezen dat dit relatief eenvoudig is, alleen het doortrekken van de bedrading door de deur schijnt een pokkewerk te zijn.
Let there be light!

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
heb je het licht gezien?
strakke mod's in de planning Sjaak!!
maaruh.. zijn het nou 4 projecten?
de laatste staat aangemerkt als III

strakke mod's in de planning Sjaak!!

maaruh.. zijn het nou 4 projecten?
de laatste staat aangemerkt als III

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
JCW Filter, JCW charger met 11% pulley zijn zo uit het blote hoofd twee dingen die 100% OEM zijn, bolt-on mods and ook zonder tune een vermogenswinst geven. Voor het geluid kun je nog een JCW-uitlaatje scoren en dan ga je er op dat vlak ook een heel stuk op vooruit. M.I verdient die auto dat inmiddels wel 

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
eerst de looks, dan MISSCHIEN de rest
zit wat in, JCW uitlaat heb ik wel eens over nagedacht maar dit zal dan pas aan bod komen als ik door m'n huidige whishlist heen benDaveke schreef:JCW Filter, JCW charger met 11% pulley zijn zo uit het blote hoofd twee dingen die 100% OEM zijn, bolt-on mods and ook zonder tune een vermogenswinst geven. Voor het geluid kun je nog een JCW-uitlaatje scoren en dan ga je er op dat vlak ook een heel stuk op vooruit. M.I verdient die auto dat inmiddels wel

eerst de looks, dan MISSCHIEN de rest

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
heb je al eens een andere aansteker geprobeerd?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
terwijl er toch echt spanning op staat, in elk geval voldoende voor een tomtom/telefoonlader.. 
Yes, zelfde verhaal.. wordt niet warmmushrop schreef:heb je al eens een andere aansteker geprobeerd?

ik hou me aanbevolenDaveke schreef:Je rijdt straks maar eens mee.. Wellicht komen ze dan iets eerder voor op je wishlist

- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Bij Berthil zit die verlichtings-unit inderdaad verder naar achter... Gemonteerd in een zelf gemaakt gat.
Het blokje met die ambiance verlichting en kaartleeslampjes past in ieder geval in dezelfde uitsparing als waar het klokje bij een pre-face-lift normaal zit.
Shag schreef:kan iemand met een facelift R53 én panoramadak een foto droppen van het klokje in het dak? waar bij de facelift dus ook de ambiance verlichting in zit.. ik weet dat berthil deze 'retrofit' heeft gedaan in de blauwe, maar op 't oog lijkt dit meer naar achteren te zitten aangezien er bij mij nauwelijks ruimte zit tot het zwarte stuk plastic waar de dakbediening in zit.. heb zo'n vermoeden dat ik me optisch vergis, een foto zou daarom heel fijn zijn!

Bij Berthil zit die verlichtings-unit inderdaad verder naar achter... Gemonteerd in een zelf gemaakt gat.
Het blokje met die ambiance verlichting en kaartleeslampjes past in ieder geval in dezelfde uitsparing als waar het klokje bij een pre-face-lift normaal zit.
Onze sponsors