Met de hele familie zijn we dol op oude Volvo's. De eerste in onze familie is een 144 uit 1973. Deze is door mijn ouders destijds nieuw gekocht en in 2000 compleet gerestaureerd door mijn vader! Omdat ik zelf dol was op motoren en nog geen Volvo had, heb ik deze in 2003 gekregen toen ik 30 werd. Inderdaad zowel de 144 als ik komen uit 1973!!

Het zijn dan wel niet mijn rides, maar wij rijden veel samen. Dus even de andere Volvo's (zus en vader)
alle 3 samen

The Saint van mijn vader

Maar mijn hart klopt toch met name sneller voor Italiaanse motoren uit Bologna. In 2005 heb ik een Monster 1000 gekocht. Een luchgekoelde L-twin met 2 kleppen per cilinder en 2 bougies per cilinder!

Uiteraard hoort bij het hebben van een Ducati ook een reis naar Italië. Tijdens deze reis nieuwe mensen leren kennen die me besmet hebben met het 2de Ducati virus: het circuitrijden. Aangezien mijn Monster mij heilig is, maar een oudere Ducati gekocht voor het circuit. Een mooie Supersport 900 uit 1999, geen enorm vermogensfiets, maar leuk om mee te beginen. Hieronder 2 actiefoto's
Francorchamps

Assen

Ik rij ook de Ducati Clubrace met nummer 144!!
Tijdens de reis mijn vriendin leren kennen. Zij rijdt een Ducati Supersport 750. Hierdoor ziet onze motorcollectie er zo uit

Helaas is haar motor geel, maar onze rode Mini cabrio waar zij mee gaat rijden past goed in onze collectie.
Groet,
Rob