Nu al in de handels wereld

pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Nu al in de handels wereld

23 jan 2007, 19:47

ik reed vanmiddag naar huis toe,en kom dan elke dag langs du parc in oisterwijk.
daar staan heel vaak mini's voor t raam
ben er al eens wezen kijken voor een gele,maar die had schade gehad de deur vier letterlijk in alle standen dat hij open kan.
hoorde later dat bijna alle auto's daar schade auto's zijn.

nu viel vandaag mn oog op een r56, omdat ik aan het rijden was kon ik het niet goed zien.
thuis aan gekomen gelijk naar hun site gegaan, en ja hoor 2 cooper chilli's voor nog geen 30.000,-euro

foto's komen van renova af volgens mij,zullen daar wel gekocht zijn..

maar voor dat ik bij z'n bedrijf een nieuwe mini zou kopen... :s
zal dat dan zo veel kunnen schelen met een mini garage
Laatst gewijzigd door pje en daan op 24 jan 2007, 09:06, 1 keer totaal gewijzigd.
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jan 2007, 19:49

Zijn normale prijzen voor een cooper hoor
Afbeelding

R56 Still fun but easier to live with
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: nu al in de handels wereld

23 jan 2007, 19:49

pje en daan schreef:ik reed vanmiddag naar huis toe,en kom dan elke dag langs du parc in oisterwijk.
daar staan heeel vaak mini's voor t raam
ben er al eens wezen kijken voor een gele,maar die had schade gehad de deur vier letterlijk in alle standen dat hij open kan.
hoorde later dat bijna alle auto's daar schade auto's zijn.

nu viel vandaag mn oog op een r56, omdat ik aan het rijden was kon ik het niet goed zien.
thuis aan gekomen gelijk naar hun site gegaan, en ja hoor 2 cooper chilli's voor nog geen 30.000,-eurie

foto's komen van renova af volgens mij,zullen daar wel gekocht zijn..

maar voor dat ik bij z'n bedrijf een nieuwe mini zou kopen... :s
zal dat dan zo veel kunnen schelen met een mini garage
Klopt die komen van Renova en staan op www.autotrader.nl te koop. Viel ook mij toevallig vanmiddag op.
Afbeelding
pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 jan 2007, 19:54

maar zou jij daar dan een nieuwe auto kopen tegen een prijs die je er bij mini (bv renova) ook voor betaald..
daar is de service toch beter en de garantie makkelijker

of zie ik dat nou verkeerd

of ze moeten behoorlijk transport schade hebben en dat ze dan voor een paar duizend euro minder aan kunnen bieden na herstel zeg maar
Laatst gewijzigd door pje en daan op 24 jan 2007, 09:08, 1 keer totaal gewijzigd.
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jan 2007, 20:00

Ik ken het bedrijf niet "DU PARC" , maar een nieuwe zou ik er zeker nooit kopen. Dat doe je bij een officiele dealer.
Ze hoeven geen schade gehad te hebben. Misschien dat ie er gewoon via Renova heeft besteld.
Afbeelding

R56 Still fun but easier to live with
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 jan 2007, 20:02

is puur inspelen op de mensen die niet kunnen wachten op een nieuwe mini.
Bij ons zit de HAI (Hollandse Auto Import) daar kan je ook in bijna alle gevallen een nieuw model sneller kopen dan dat ze in NL geleverd worden, maar dat gaat allemaal via DL>
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jan 2007, 20:17

pje en daan schreef:maar zou jij daar dan een nieuwe auto kopen tegen een prijs die je er bij mini (bv renova) ook voor betaald..
da is de service toch beter en de garantie makkelijker

of zie ik dat nou verkeert

of ze moeten behoorlijk transport schade hebben en dan dat ze voor een paar duizend euro minder aan kunnen bieden na herstel zeg maar
Liever bij een merk-dealer, maar ja aan de andere kant, wat nou als je snel een MINI R56 wil? Ik bedoel die auto die daar te koop stond, was zo goed als nieuw, daar kan niks mis mee zijn. Garantie gewoon via MINI, ga je zo weer mee naar een echt merk-dealer.

Overigens denk ik wel dat die man er behoorlijk wat op verdiend.
Afbeelding
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jan 2007, 21:48

ik kijk regelmatig op hun site en ze hebben er soms gave wagens op staan. Van mini tot audi rs4 en porsche.
en wat de prijs betreft, wanneer een schade auto goed gerepareerd is moet het niet uit maken. Maja, de een koopt graag bij een merk dealer en de andere bij de garage om de hoek.

Terug naar “MINI-talk”