Goed bezig! mooie fiets zo...idd achter ietsje lager om een mooie rechte lijn aan te houden..
Martijn's Coopertje (covermodel P185)
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Goed bezig! mooie fiets zo...idd achter ietsje lager om een mooie rechte lijn aan te houden..
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Na weer geklust te hebben in een paar flinke regenbuien waren we er voor nu ff klaar mee...
Volgende week ofzow ff de wielen eraf en goed zetten.
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ziet er potdorie lekker strak uit zo!
Die wil ik ook! Waar heb je die vandaan?MartijnGizmo schreef:Vrijdagavond ook nog even een comfortblinker-module (1x tippen = 4x knipperen) gemonteerd. Kleine moeite, groot gemak, vooral voor de suffe snelwegkilometers...
Ziet er potdorie lekker strak uit zo!
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!

Bericht
Kwam nog een foto tegen met Mini Seven:

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Goed werk geleverd 
Inderdaad, zonder tegenslag kan dat in 1,5 à 2u en anders doe je er heelder dagen over.
Je moet ook voorzichtig zijn met luchtgereedschap, deze bieden niet voor alles de ultieme oplossing
Staat'm goed en erg leuke foto's altijd! Je mag ze best in hogere resolutie posten hoor
Vind ze nu wat aan de kleine kant 
Inderdaad, zonder tegenslag kan dat in 1,5 à 2u en anders doe je er heelder dagen over.
Je moet ook voorzichtig zijn met luchtgereedschap, deze bieden niet voor alles de ultieme oplossing
Staat'm goed en erg leuke foto's altijd! Je mag ze best in hogere resolutie posten hoor
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Alle foto's in dit topic zijn opklikbaar, dan kom je bij Flickr, waar je ook grotere versies kunt kiezen! 
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zo, de eerste onderdelen zijn er vanaf gereden...

Het zijn die kleine flapjes bij de spatbordranden áchter, de linker liep bij hobbels net aan, dus maar meteen beiden eraf gehaald.
Ik had alleen m'n telefoon mee, maar zo staat ie er nu bij:

Bij een grote campeerzaak in de buurt een paar van die oprijplaten voor een camper gehaald, issie ook zonder extra lage krik van de grond te krijgen, en dat voor €14 oid...

Het zijn die kleine flapjes bij de spatbordranden áchter, de linker liep bij hobbels net aan, dus maar meteen beiden eraf gehaald.
Ik had alleen m'n telefoon mee, maar zo staat ie er nu bij:

Bij een grote campeerzaak in de buurt een paar van die oprijplaten voor een camper gehaald, issie ook zonder extra lage krik van de grond te krijgen, en dat voor €14 oid...
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors