Zo het is al een tijdje stil hier.. En ik dacht laat ik jullie ook maar op de hoogte stellen van de laatste updates.
Camberplaten zijn geplaatst. natuurlijk is de wagen opnieuw uitgelijnd. En als klap op de vuurpijl moesten de cola blikjes (ik citeer een mede clubber) gaan.
Nice! Je bent me voor met die eind tips, ik wil ook iets in die stijl , alleen dan niet ovaal. Maar wel lekkere mods weer, ben benieuwd naar betere pics!
Tja foto's nemen zit er voorlopig niet in. misschein heb ik dit weekend er nog even tijd voor.
@Fred - de normale eindtips kun je er zo afdraaien. daar heb je helemaal gelijK maar als je al naar de JCW-tips wil moet je al dingen gaan verbouwen die draai je er niet zo maar even op. En Deze Porsche-immies Draar je er zeker niet zo even op. Ze zijn anders en dus langer dan de normale. De inlaat is al 63mm dus moet je een verloop erop maken en dat ga je niet redden met de sbocht die er in het uitlaat einde zit. Dus eraf met dat vlechtwerk en een directe pijp van 63mm erop..
Maar ovaal .. ben jij gek ze zijn heel mooi rond alleen op de foto, door de slash-cut lijken ze ovaal..
@whoosh - geluid is niet echt veranderd volgens mij. maar klinkt nog steeds heerlijk. Als hij warm is, word de uitlat wel een stukje langer