Je was naar mij aan seinen (ik reed voor je) en heb nog wel iets afgeremd, maar ben benieuwdKristiaan schreef:Ja, de bocht voor de expressweg (geen idee of je nu weet waarover ik het heb) staat een flitspaal achter een bord. Heb nog naar de persoon voor mij kunnen flashen met m'n lichten en afgeremd, zodat de personen achter mij het ook doorhadden. Maar de kopgroep van het peleton is gegarandeerd geflitst.
Je mag daar maar 90. Ik gok dat jullie snelheid op een 120 lag..
Ben daar eens geflitst tegen 125km/u. Boete was €185..
Ik zou liever zien dat zoiets in de herfst word georganiseerd... Maar het lijkt me een geweldig idee om naar Duitsland te gaan, kunnen we ook mooi even over de autobahn knallen!Woosh! schreef:ik heb van Frankie gehoord dat dit soort dorpjes ook in Duitsland wel voorkomen, bij oude mijnen.
Ik weet niet of de winter wat koud is om foto's te maken, maar anders zal ik over niet te lang (na m'n vakantie) nog eens zo'n peiling doen om meer richting het oosten te gaan en daar eens over de grens te koekeloeren..
Kristiaan schreef:Ja, de bocht voor de expressweg (geen idee of je nu weet waarover ik het heb) staat een flitspaal achter een bord. Heb nog naar de persoon voor mij kunnen flashen met m'n lichten en afgeremd, zodat de personen achter mij het ook doorhadden. Maar de kopgroep van het peleton is gegarandeerd geflitst.
Je mag daar maar 90. Ik gok dat jullie snelheid op een 120 lag..
Ben daar eens geflitst tegen 125km/u. Boete was €185..
That would be me.......GeoBem007 schreef:Geen flits of niks gezien, maar het tempo zat er wel in.. (100-120).
Ach, we zien'm wel verschijnen dan
Aahhh, je hebt het over die vaste paal?Kristiaan schreef:Was op weg naar Doel. 5 minuten na de Kennedytunnel ongeveer..
Onze sponsors