Tot 30km/h hobbelt het wat meer, daar boven hetzelfde als voorheen, boven de 90km/h comfortabeler, maar vooral harmonischer dan voorheen. Stuk minder stuiterig op de snelweg dus...
Vóór 3 windingen omhoog, áchter 2 windingen omlaag gedraaid. Zo staat ie er nu bij (de paarse grill is extragratis door de verkleining van Flickr, alle foto's zijn opklikbaar voor groter):
Zo is de hoogte beter zichtbaar:
Recht van voren:
Recht van achteren:
Voor een idee van de wielstanden:
Verplichte foto van de hoogte...
De spatbordrand áchter is al in model 'geholpen'. Binnenkort nieuwe banden rondom, dan weer gewoon 205 ipv 215 die er nu op zit:
Vóór/na-foto. Ik had alleen even moeten bukken bij het maken van de onderste foto, die is nu terwijl ik rechtop sta (met m'n 1,97m) waardoor de voorkant lager lijkt omdat de bovenkant van het wiel verder naar binnen staat:
Ik weet dat ze groter kunnen, maar naar mijn idee blijft het met 500px wat overzichtelijker... Maar nu ik bovenstaande zo zie zal ik ze voortaan wat groter hier posten!