Peter's PW R53...new ride..pag 336
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
...dan zou je mn held zijn..want dit gaat me lukken...ooit
Zou je in de loop van de week ff willen kijken, en als je m hebt mag ik m dan lenen (of overnemen als je er niets mee doet)?

Zou je in de loop van de week ff willen kijken, en als je m hebt mag ik m dan lenen (of overnemen als je er niets mee doet)?
- GreyCooperS
- Forum Junky
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij de Gamma koop je voor 2 tientje oid een nepdremel van huismerk, doet het best ok als je er echte Dremel-accessoires (slijpschijfjes etc) op doet... 

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Of iemand goed laten uitleggen hoe lang en op welke temperatuur de lampen in de oven moeten. (En of dat dan gas of electrisch is!)
Ik had dezelfde Dremel als jij hebt euhm.. "Geholpen", wacht nu op de vervanger: een stylus. Die heeft nog minder vermogen, maar wilde ik dan ook voor andere dingen gebruiken
Ik had dezelfde Dremel als jij hebt euhm.. "Geholpen", wacht nu op de vervanger: een stylus. Die heeft nog minder vermogen, maar wilde ik dan ook voor andere dingen gebruiken

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
@Floor-is...volgens mij is de kit op de achterlichten niet geschikt om via hitte te laten smelten..moet echt gedremeld worden..
@Daiel...
........................................................... 
@Daiel...

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
ik heb m nu de hele nacht laten opladen...vanavond of morgen ff kijken.
Anders probeerik nog ff wat te regelen, maar heb natuurlijk de bon al lang weggegooid

Anders probeerik nog ff wat te regelen, maar heb natuurlijk de bon al lang weggegooid

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
nou..geloof het of niet...het hele apparaat is van 7 hoog ECHT naar beneden gegaan...
...maar aangezien ik m in het gragveld onder mn gebouw heb gemikt, wat bijna een moeras is ivm de vele regen, is die mooi zacht terechtgekomen...alleen mn slijp schijfje was gebroken en t ding zit onder de modder
...maar aangezien ik m in het gragveld onder mn gebouw heb gemikt, wat bijna een moeras is ivm de vele regen, is die mooi zacht terechtgekomen...alleen mn slijp schijfje was gebroken en t ding zit onder de modder

Onze sponsors