De R56, wie heeft wat??

MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jan 2007, 21:18

Ok ik ben benieuwd naar die foto. Dinsdag de 30e januari word ie afgeleverd, en denk dat ik hem eerst goed inrij alvorens ik hem verlaag.
Afbeelding

R56 Still fun but easier to live with
èrcé
Be Mini
Be Mini

22 jan 2007, 21:32

hehe, ok dan. als ik op de betreffende datum kan, lijkt het me wel wat om mee te gaan
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jan 2007, 21:33

Welkom, zou erg leuk zijn :D
Afbeelding

Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

22 jan 2007, 23:37

Ik was vandaag even bij de dealer en kreeg een leuke boodschap, mijn Cooper S komt half februari al ipv half maart :mrgreen:
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jan 2007, 09:28

Des schreef:Ik was vandaag even bij de dealer en kreeg een leuke boodschap, mijn Cooper S komt half februari al ipv half maart :mrgreen:
Dat is beter nieuws dan te horen krijgen dat hij 4 weken is opgeschoven o.i.d. Ben benieuwd wanneer hij er nou ECHT is! :mrgreen:
Afbeelding
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jan 2007, 10:24

Dat is goed nieuws :D . Ben erg benieuwd
Afbeelding

CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jan 2007, 14:54

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!

Eindelijk was het dan zo ver, het lang verwachte telefoontje van Renova met het goede nieuws erin!! Nog geen seconde nadat ik met Tim had opgehangen belde ik mijn vader op dat mijn auto bij Renova stond en of hij tijd had om even te komen kijken, aangezien ik uiteraard meteen in de auto wilde stappen!

Rond 10.30 waren we beide bij Renova en na een bakkie koffie en thee stelde Tim voor om dan maar eens even een kijkje te gaan nemen bij het blauwe monstertje.

Heel chique op een tapijtje stond de Lightning Blue Cooper S onder z'n pyjama te wachten op z'n toekomstige baasje om hem eindelijk te mogen aanschouwen. Het doek werd er langzaam afgehaald.......

En tsjaka daar stond hij dan mooi te wezen. Ineens viel mijn oog op een speciaal detail.... Er zat iets op wat ik niet besteld had....

EEN PANORAMISCH GLAZEN SCHUIF/KANTEL DAK!!!!!

Ineens viel er bij mij in mijn gedachte een puzzeltje volledig in elkaar. Het feit waarom ik afgelopen donderdag de Range Rover echt, absoluut niet mee mocht nemen naar Utrecht. Waarom ik zo lang niks van Renova te horen kreeg en als ik wat hoorde wisten ze niet waar de auto was, zogenaamd. De rare verhalen aan de telefoon. De valse informatie! Allemaal vanwege de verrassing die mijn vader en moeder voor mij hadden!! :mrgreen: Helemaal goed!!!!!

Uiteraard meteen maar eens even uitgegraven of de rest van de auto wel klopte, hoe schitterend dat de details en afwerkingen zijn én uiteraard hoe het panoramadak werkt!! 8) DAMN wat een mooi karretje, ik wilde hem eigenlijk het liefst meteen meenemen. Maar hij was helaas nog niet helemaal klaar. Hij moest nog rijklaar gemaakt worden, de strutbrace moest er nog op én een kenteken is ook wel handig.

UITERAARD heb ik foto's gemaakt, wel veel tegenlicht, maar ik heb m'n best gedaan en er zit wel wat moois tussen. Kijk en geniet zelf;

Afbeelding
Jammer van het tegenlicht, maar de witte wielen voorspellen al veel moois!!

Afbeelding
Motorkapje omhoog, ziet er netjes uit alleen moet de JCW veerpootbrug (strutbrace) er nog op

Afbeelding
Hét interieur!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Nu weten we meteen waar dat middelste knopje voor is.....

Afbeelding
Hét panoramadak!! 8)

Afbeelding
Het panoramadak van binnenuit en volledig open

Afbeelding
D'r kontje.... :shock:

Afbeelding
Links de sportknop (die veel aan zal staan) en rechts de DSCIII i.p.v. een ASC+T knop

Afbeelding
De klok met colourline

Afbeelding
Nog even een afsluitend totaalplaatje

Mijn verhaal eindigt alleen niet hier, want na liters te hebben staan kwijlen bij mijn eigen auto was het de beurt aan de auto van MINIJCW. Hij stond niet meer op de parkeerplaats achter en toen we de werkplaats binnen stapte zag ik iets rood. Iets heel roods!! Tot mijn verbazing zag ik dat het nieuwe JCW Aeropakket al op zijn auto was geschroefd. Een van de werkplaatsmedewerkers kwam met z'n JCW-wielen binnen en een krik. Nog geen 5 minuten later lagen zijn super schone, gloednieuwe wielen onder z'n ontzettend smerige MINI Cooper S. "We zullen hem zo even wassen, dan kan je mooie foto's nemen", zei één van de medewerkers.

In de tussentijd dat de velgen aan de andere kant van de MINI erop werden gelegt en de auto schoon werd gemaakt zat ik met Tim gezellig aan tafel met een glaasje cola. Meteen maar even een definitieve afleverdatum vastgesteld. Namelijk a.s. dinsdagochtend de 30ste Januari. De exacte tijd word nog afgesproken en die laat ik jullie zo snel mogelijk weten. Uiteraard is iedereen die tijd heeft en zin heeft om naar Renova Breda te komen om bij de aflevering te zijn van MINIJCW z'n auto en de mijne welkom!!

Uiteraard heb ik voor Coen ook wat foto's genomen en heb toestemming gekregen om ze hier op het forum te knallen! Hier de foto's van de MINI Cooper S van MINIJCW;

Afbeelding
Toen ik binnen kwam zag hij er zo uit

Afbeelding
Wieltje eronderuit

Afbeelding
Ander wieltje eronderuit

Afbeelding
DAMN, beide nieuwe JCW wieltjes erop en de auto op de grond!!

Afbeelding
Smoeltje (ERG LEKKER!!)

Afbeelding
Zwarte omlijsting i.p.v. chroom

Afbeelding
De kont! Lekker dik!

Afbeelding
Nogmaals totaal, maar dit keer schoon en gepoetst

Echt een waanzinnig mooi wagentje Coen! Zeer goede keus het rood met zwart dak én JCW exterieur! 8) Heb er zelfs meer foto's van dan van m'n eigen auto :mrgreen:

Nu alleen de stoeltjes er nog in, kentekenplaatje erop (opvolgend aan dat van mij, óf ik opvolgend aan die van jou!) en rijden maar met de handel. Ik kan niet wachten tot het dinsdag is mensen!!! Heb zo'n zin om in dat bakkie te gaan rijden!! 8) :hoera Rij er de hele wereld mee rond!!! :shock :feest

@Tim, Bernard en Remy, Renova Breda, MINIJCW, BlonT-007 en iedereen die het verder wist en z'n mond dicht heeft gehouden, bedankt paps en mams (mochten jullie meelezen) voor het geweldige cadeau! Was een enorme verrassing dat panoramadak!! :mrgreen: 8) :mrgreen: Ben er MEGA blij mee!

(sorry voor degene waarvoor het laden van deze pagina zo lang duurde!)
Afbeelding
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jan 2007, 15:08

Leuk verslag Kaj, en je Mini ziet er echt super uit. Worden nu 6 lange dagen voor ons, en ben blij dat ik nu niet meer het geheim hoef te bewaren. Was erg moeilijk voor ons :mrgreen:
En nogmaals dank voor de geweldige fotos die je van mijn mini hebt gemaakt. Ben er echt heel blij mee :D
Afbeelding

Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jan 2007, 15:10

HEEEEEEYYYY Super GAAAAAF KAJ :D Ziet er goed uit! en toch nog het dakje :wink: Die van Coen is ook Gaaaaf.. die wielen 8) Leuk! Kan je niet vragen of die aflevering maandag kan.. dan kom ik ook effe..
Naatje
Shopaholic!
Contacteer:

24 jan 2007, 15:14

@ Kaj en Coen

Wat een waanzinnige auto`s!!!!!!!! Echt super gaaf!! Kan niet wachten om ze in het echt te zien 18 maart!!! De mijne ga ik ook volgende week halen, ohhhhhhhh spannend!!!!!!!
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

24 jan 2007, 15:16

Hey hey wat een verrassing. saint . Super mooie wagen Kaj. 8) En wat een verrassing moet dat voor je geweest zijn. :wat:
Ik heb er iig al mijn kwijlsporen op achtergelaten heb je ze gezien.?????? :mrgreen:
En die van Coen tja die is echt een lekker snoepje aan het maken zeg, de stoelen zaten er bijna in hoor Coen toen ik om half 2 vanmiddag wegging. Ik kwam Maaij ook nog tegen dus was een komen en gaan van NewMINIclubbers daaro vandaag. >) >)

Enne Spyda is er natuurlijk zeker bij op dinsdag.

@Kaj waar zijn de foto's die je van de mijnes hebt genomen. :wink:
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jan 2007, 15:20

Hele gave scheurijzers coentje en Kaj! Op de foto vind ik ze al super. Kom zeker dinsdag wel ff meekwijlen met jullie :D

En leuk dat je toch je dakkie er op heb gekregen kaj! B.t.w leuk verhaaltje om te lezen :D
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jan 2007, 15:22

Getver!

Mijn hele bureau zit onder het :-PP wat een schitterende MINI's heren!!

Daar wordt je spontaan heeeeeeeeeeeeeel hebberig van :lol:

Nog heeel ffies wachten en dan lekker knallen 8) 8)

Ik zie al veel stoplichtsprintjes voor mu op dinsdag de 30e (hoezo inrijden) :mrgreen:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jan 2007, 15:30

Blont-007 schreef:@Kaj waar zijn de foto's die je van de mijnes hebt genomen. :wink:
U vraagt, wij draaien;

Afbeelding
De PW MINI Cooper S van de BlonTe!

Afbeelding
Én nog eentje!! :mrgreen:

@iedereen:
Namens mij en MINIJCW bedankt voor de enorme hoeveelheid snelle reacties!! 8)
Afbeelding
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

24 jan 2007, 15:36

Thx, hoe wist ik het hè. :P

Terug naar “MINI-talk”