Toen kon je er nog bijna onderdoor lopen

In dat geval vind ik dat 't totaal plaatje niet klopt, en dat vind ik belangrijker dan het hebben van de laagste/breedste/snelste auto...GreyCooperS schreef:Gaat om de looks he
Dat vind ik wel jammer! Op een hoop forums probeert men krampachtig om een auto een eigen identiteit mee te geven, maar zodra iemand eens iets anders doet dan het bekende velgen, bumper of sticker werk wordt diegene gelijk afgekraakt.maus105 schreef:Wat je ook vaak ziet is dat mensen die airride monteren op een snelle auto's of op een klassieker totaal niet geaccepteerd worden op "normale" fora's voor zulk type auto's
So true daarom moet je ook altijd doen wat je zelf mooi vind en nooit iets voor een ander doenBerry M schreef:Dat vind ik wel jammer! Op een hoop forums probeert men krampachtig om een auto een eigen identiteit mee te geven, maar zodra iemand eens iets anders doet dan het bekende velgen, bumper of sticker werk wordt diegene gelijk afgekraakt.maus105 schreef:Wat je ook vaak ziet is dat mensen die airride monteren op een snelle auto's of op een klassieker totaal niet geaccepteerd worden op "normale" fora's voor zulk type auto's![]()
I beg to differ...GreyCooperS schreef:...en die US boys kennen ook geen bochten
Onze sponsors