gaat lekker zo op de valreep!

Woosh! schreef:volgens mij had floor-is de zijne er met 1,5 uur onder....
hij heeft dat toen bij Beek zelf gedaan..
voordeel was wel dat hij op een brug stond..
Jaja... ik wil ook graag meedoen met de groepbuy.BMX schreef:en wéér een aanmelding!
gaat lekker zo op de valreep!
Dennisvdh schreef:Voor degene die het zelf willen doen maar geen sleutelplek hebben, heb ik evt. een 4 koloms brug ter beschikking bij ons in de loods (Oudenbosch, vlakbij Roosendaal) met assteunen enz.
zoals een echte beunhaas t doet!TinusP schreef:Thanks mooi aanbod!! Maar ik denk toch dat ik een heftruck gebruik gaat net zo goed als een brug.
super aanbod!Dennisvdh schreef:Voor degene die het zelf willen doen maar geen sleutelplek hebben, heb ik evt. een 4 koloms brug ter beschikking bij ons in de loods (Oudenbosch, vlakbij Roosendaal) met assteunen enz.
BMX schreef:super aanbod!Dennisvdh schreef:Voor degene die het zelf willen doen maar geen sleutelplek hebben, heb ik evt. een 4 koloms brug ter beschikking bij ons in de loods (Oudenbosch, vlakbij Roosendaal) met assteunen enz.
denk dat hier zeker mensen bij gebaat zijn!wat een club-liefde!
Sorry voor deze beginners vraag maar wat houdt dat catback gebeuren in?Tijntjuh schreef:Voor die € 180,- heb je alleen het laatste stuk.
Wil je hem echt catback hebben, dan heb je ook de pijp van € 69,- nodig.
Verder zit je dan alleen nog met de verzendkosten; hoe meer mensen er 1 nemen, hoe goedkoper het wordt.
In totaal was ik iets van € 265,- kwijt voor de set en verzending en nog eens iets van € 40,- voor het plaatsen bij Beek.
Dit alles is altijd nog aanzienlijk goedkoper dan bij de dealer een OEM uitlaat te laten plaatsen, die bovendien na paar jaar weer volledig verroest is..
met "catback"word het stuk uitlaat bedoeld "vanaf"de katalysator tot en met de einddemper.b00zyt0mmy schreef:Sorry voor deze beginners vraag maar wat houdt dat catback gebeuren in?Tijntjuh schreef:Voor die € 180,- heb je alleen het laatste stuk.
Verder zit je dan alleen nog met de verzendkosten; hoe meer mensen er 1 nemen, hoe goedkoper het wordt.
In totaal was ik iets van € 265,- kwijt voor de set en verzending en nog eens iets van € 40,- voor het plaatsen bij Beek.
Dit alles is altijd nog aanzienlijk goedkoper dan bij de dealer een OEM uitlaat te laten plaatsen, die bovendien na paar jaar weer volledig verroest is..
Met andere woorden ben ik dus iets kwijt van een 300 euro ipv 180 euro? of begrijp ik het weer mis![]()
ps: deze is uit rvs zeker niet?
Doet die catback echter iets aan het geluid of niet?zmorf schreef:met "catback"word het stuk uitlaat bedoeld "vanaf"de katalysator tot en met de einddemper.b00zyt0mmy schreef:Sorry voor deze beginners vraag maar wat houdt dat catback gebeuren in?Tijntjuh schreef:Voor die € 180,- heb je alleen het laatste stuk.
Met andere woorden ben ik dus iets kwijt van een 300 euro ipv 180 euro? of begrijp ik het weer mis![]()
ps: deze is uit rvs zeker niet?
in dit geval is het hele gedeelte, dus middenpijp,einddemper,en eindstuk van RVS.
Onze sponsors