florisvandam schreef:16] Wat is het idiootste dat je ooit in of met een auto hebt gedaan?
met 150 aan mijn handrem getrokken met de Nissan Micra
20 vragen --> doorgeeftopic
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Oh jee
staat er een straf op, toch niet iedereen z'n mini wassen tijdens de volgende meeting zeker
En Arjan, met 0,0 rijervaring was het het stomste wat ik ooit gedaan, heb je wel eens op twee wielen gereden, nou kan je vertellen dat het geen lekker gevoel was
En Arjan, met 0,0 rijervaring was het het stomste wat ik ooit gedaan, heb je wel eens op twee wielen gereden, nou kan je vertellen dat het geen lekker gevoel was
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
nou das geen probleem, die staat!
Mijn moeder werkt gelukkig bij de bakker dus daar kan ik wel een taartje scoren.
Heb je nog voorkeur Blont???
Mijn moeder werkt gelukkig bij de bakker dus daar kan ik wel een taartje scoren.
Heb je nog voorkeur Blont???
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Die Mini United is dat in Zandvoort deze zomer???
Hoorde van mijn mini dealer dat ik daar naartoe moest, zag in ee forum dat jullie ook in de buurt blijven slapen.
Hoorde van mijn mini dealer dat ik daar naartoe moest, zag in ee forum dat jullie ook in de buurt blijven slapen.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
het is voor mij 20 minuten rijden dus slapen gaat hem niet worden denk ik.
En ik zal zeker van de partij zijn, heeft de NewMiniclub nog een stand daar of is het alleen genieten van alle mooie mini's en gadjets!!
En ik zal zeker van de partij zijn, heeft de NewMiniclub nog een stand daar of is het alleen genieten van alle mooie mini's en gadjets!!
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht

Neem hem 18 Maart maar mee!Blont-007 schreef:Enne die taart maakt niet uit hoor alles is lekker.![]()
kwiebje schreef:of gewoon alle mini's gaan wassen met mini united
nee, dat doen we jou niet aan
Geen slecht idee een stand...florisvandam schreef:het is voor mij 20 minuten rijden dus slapen gaat hem niet worden denk ik.

- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Geen slecht idee een stand...[/quote]
Alleen wat moet je dan als on-line club in je stand hebben???? je verkoop in princiepe niks.
Alleen wat moet je dan als on-line club in je stand hebben???? je verkoop in princiepe niks.
Onze sponsors