PW's.. R56..winterstylo
- sam`spimpmini
- Be Mini
Bericht
lekker pijpie pik
PepperWhite schreef:zo de pijp zit erop .....
bij binnenkomst viel me meteen een bordje op
ja dat zit weer als gegoten......
ff bakke en braden,maar en sound,en dikke knetter,ag ag
gr sam
maarja sam ging m fixen dus dat scheelt
![]()
hij klinkt echt heeeeeeeel lekker nu
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
helemaal top
Is gister ook gefixedspeedy schreef:heel gaaf man !![]()
Dat je nog steeds rijd zonder die onderste grille lijst

- dduonguyen
- Leerling Mini lid
Bericht
Hee wat gaaf met die grill in het zwart en dat..'motief' zeg maar. Ik dacht dat altijd met een zwarte omlijsting was, maar blijkbaar dus ook met de originele zilvere omlijsting (mijn voorkeur haha)
Heb je misschien een link? Dat ga ik absoluut ook doen met mijn mini:D
Thanks!
Thanks!
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die chrome omlijsting heb ik nog wel in mn kelder liggen en heeft ongeveer 4 weken op mn auto gezeten , bij interesse kan je me PM sturen hoor
Thanxdduonguyen schreef:Hee wat gaaf met die grill in het zwart en dat..'motief' zeg maar. Ik dacht dat altijd met een zwarte omlijsting was, maar blijkbaar dus ook met de originele zilvere omlijsting (mijn voorkeur haha)
Thanks!

Die chrome omlijsting heb ik nog wel in mn kelder liggen en heeft ongeveer 4 weken op mn auto gezeten , bij interesse kan je me PM sturen hoor

- dduonguyen
- Leerling Mini lid
Bericht
Die chromen omlijsting heb ik! Die zitten er standaard op toch als je een chromen grill hebt?
Het gaat me om de zwarte grill haha, waar heb je die gevonden? Ennnn weet je misschien ook of ze passen op een mini one 2011 oktober? Want diegene die ik op het internet vind passen niet op MINI's na 2010
Het gaat me om de zwarte grill haha, waar heb je die gevonden? Ennnn weet je misschien ook of ze passen op een mini one 2011 oktober? Want diegene die ik op het internet vind passen niet op MINI's na 2010
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
of anders even kijken op http://www.realoem.com/
Mr bubbels is helemaal thuis in de 2011 versie van de R56 minidduonguyen schreef:Die chromen omlijsting heb ik! Die zitten er standaard op toch als je een chromen grill hebt?

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- sam`spimpmini
- Be Mini
Bericht
ziet er wel gek uit he pik,wanneer schiet je s paar pics van mijn auto,?????
mooi sam
PepperWhite schreef:klein modje gekregen van sam![]()
mooi sam
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
yup , is weer eens wat anders
Daveke schreef:Binnenspiegelkap?
Nice!
yup , is weer eens wat anders

zeer spoedig maat !! moet je ff kijken wanneer je vrij ben dan kennen we kleien en daarna shootensam`spimpmini schreef:PepperWhite schreef:klein modje gekregen van sam![]()
mooi sam

Onze sponsors