Ik zou het niet durven zeggen!Blont-007 schreef:Thx, hoe wist ik het hè.
@Arjan:
Dat probleem met

Ik zou het niet durven zeggen!Blont-007 schreef:Thx, hoe wist ik het hè.
Goed idee!! Dan zet ik meteen een fotootje in de lijst!!èrcé schreef:Heren, Kolere, wat een mooie wagens! van harte! Allebei geweldige combinaties.
Dat wordt waarschijnlijk weinig slapen dit weekend.
Wel leuk, zo langzaam worden de meeste R56-en geleverd, ik moet nog twee weekjes wachten. Ik denk dat ie volgende week al bij Breeman staat, dan ga ik uiteraard gelijk wat plaatjes schieten :-)
Helaas geen proefrit. Heb ik ook niet nodig. Ik wil gewoon een S-jeBlont-007 schreef:Ja zeker errug leuk, ben benieuwd heb je nog proefgereden met een S-je??Maaij schreef:Leuk dat ik Ida nog was tegengekomen bij Renova
Hahaha, okeej dan!Maaij schreef:@Kaj. Ik had je MINI nog gespot. ErgWist alleen niet dat het jou MINI was (door het panorama dak).
Een S-je is zeker de moeite waard! Helemaal super. Ben benieuwd hoe hij op de langere termijn bevalt. Ik vermoed GOED.Maaij schreef:Helaas geen proefrit. Heb ik ook niet nodig. Ik wil gewoon een S-jeBlont-007 schreef:Ja zeker errug leuk, ben benieuwd heb je nog proefgereden met een S-je??Maaij schreef:Leuk dat ik Ida nog was tegengekomen bij Renova
Wel prima geholpen daar
We huren een BlonT-007 in! Altijd handig voor dit soort dingen!Ivo schreef:Dinsdag wel heel veel foto's maken hè.
Onze sponsors