Kijk dat zijn nog eens reacties!! Goede keus toch?!Ivo schreef:Oei, dat ziet er wel verschrikkelijk goed uit! Naar mijn mening een van de mooiste kleuren voor de R56
.
Dat was zeker een optie geweest, maar ben niet kapot van die zwarte Works wielen die je bedoeld. Dan had ik eerder net als Yvonne en Arjan voor die zwarte S-spokes of in het geval van de R56 Crown Spokes gegaan. Denk overigens dat er best veel Mellow Yellow's komen met zwart dak, spiegels en wielen. Wil toch beetje origineel blijven!Hans schreef:Ik zal een ander kleurtje bestellen, kaj!(mellow yellow met zwart dak en 18inch zwarte works wielen..)
Niet twijfelen Kaj! Staat ontzettend heftig!CooperS-indiblue schreef:Dat mag ik hopen ja!![]()
Ziet er best okeej uit! Kan de dakstrepen ook nog weglaten en alleen de motorkap....Nou ja we zien wel!
Thanks Henkie!!
Ja, eerst inrijden, maar dan heb ik nadat ik mijn auto in ontvangst heb genomen, maar een week om te beslissen....henkietenk schreef:Niet twijfelen Kaj! Staat ontzettend heftig!CooperS-indiblue schreef:Dat mag ik hopen ja!![]()
Ziet er best okeej uit! Kan de dakstrepen ook nog weglaten en alleen de motorkap....Nou ja we zien wel!
Thanks Henkie!!Je moet ze in ieder geval niet doortrekken op de bumper en onder de luchthapper. Het wordt zo lekker geaccentueerd! Ben benieuwd! Eerst maar een de kale lightning-blue inrijden Kaj!
![]()
Greetz Henk
Nee het was "maar" een Cooper.turbootje schreef:YEAHHHH EINDELIJK!!!![]()
Heerlijk gevoel is dat hè?! Zo je eigen kleur bekijken...en vooral als hij dan heeeelemaal goed is!
Ik ga gewoon verder met duimen voor je hoor Kaj!!
Was het een S-je trouwens?...voor mij niet geheel onbelangrijk om te weten...
Hij staat bij Renova en het ziet er in het echt anders uit dan op foto's. Gewoon een keer gaan kijken zou ik zeggen, dan kan je zelf oordelen. Ik vind hem in ieder geval ZEER geslaagd!Peerkie schreef:Jeetje, op jouw fotoos is de LB wel weer erg mooi! Het blijft een toch probleem met die kleuren...
Onze sponsors