CooperS-indiblue wordt CooperS-lightningblue

Stel je hier even voor.

Moet ik een zonnedak op m'n MINI Cooper S (R56) nemen??

Doen!!
65
87%
Laten!!
10
13%

Totaal aantal stemmen: 75
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jan 2007, 20:10

Oei, dat ziet er wel verschrikkelijk goed uit :-PP! Naar mijn mening een van de mooiste kleuren voor de R56 :-)).
Afbeelding
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jan 2007, 20:12

Ik zal een ander kleurtje bestellen, kaj! :mrgreen: (mellow yellow met zwart dak en 18inch zwarte works wielen..)
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jan 2007, 20:25

Ivo schreef:Oei, dat ziet er wel verschrikkelijk goed uit :-PP! Naar mijn mening een van de mooiste kleuren voor de R56 :-)).
Kijk dat zijn nog eens reacties!! Goede keus toch?! :mrgreen: Wil hem zo graag in het echie zien!! 8) :mrgreen:
Hans schreef:Ik zal een ander kleurtje bestellen, kaj! :mrgreen: (mellow yellow met zwart dak en 18inch zwarte works wielen..)
Dat was zeker een optie geweest, maar ben niet kapot van die zwarte Works wielen die je bedoeld. Dan had ik eerder net als Yvonne en Arjan voor die zwarte S-spokes of in het geval van de R56 Crown Spokes gegaan. Denk overigens dat er best veel Mellow Yellow's komen met zwart dak, spiegels en wielen. Wil toch beetje origineel blijven!

En jah, ik heb nou eenmaal een zwak voor blauw op een MINI..... :mrgreen:
Afbeelding
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jan 2007, 23:17

Even een vluggertje met photoshop :P

Afbeelding

Afbeelding

In het echt zal het wat minder kartelig zijn :mrgreen:
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jan 2007, 23:29

Dat mag ik hopen ja! >)

Ziet er best okeej uit! Kan de dakstrepen ook nog weglaten en alleen de motorkap.... :? Nou ja we zien wel! :mrgreen:

Thanks Henkie!! :mrgreen:
Afbeelding
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jan 2007, 23:36

CooperS-indiblue schreef:Dat mag ik hopen ja! >)

Ziet er best okeej uit! Kan de dakstrepen ook nog weglaten en alleen de motorkap.... :? Nou ja we zien wel! :mrgreen:

Niet twijfelen Kaj! Staat ontzettend heftig! :mrgreen: Je moet ze in ieder geval niet doortrekken op de bumper en onder de luchthapper. Het wordt zo lekker geaccentueerd! Ben benieuwd! Eerst maar een de kale lightning-blue inrijden Kaj! :D

Greetz Henk
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jan 2007, 10:21

henkietenk schreef:
CooperS-indiblue schreef:Dat mag ik hopen ja! >)

Niet twijfelen Kaj! Staat ontzettend heftig! :mrgreen: Je moet ze in ieder geval niet doortrekken op de bumper en onder de luchthapper. Het wordt zo lekker geaccentueerd! Ben benieuwd! Eerst maar een de kale lightning-blue inrijden Kaj! :D

Greetz Henk
Ja, eerst inrijden, maar dan heb ik nadat ik mijn auto in ontvangst heb genomen, maar een week om te beslissen.... :mrgreen:
Afbeelding
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jan 2007, 17:18

Vandaag weer naar Hilversum terug, alle boekjes moesten weer mee terug naar m'n kamer dus die zou mijn pa komen brengen, hij moest toch naar Utrecht. Uiteindelijk dankzij het weer niet doorgegaan. Even later valt hier op m'n kamer de stroom uit en kan ik helemaal niks meer.

Aangezien ik dichtbij MINI Hilversum woon, dacht ik "hup daar even langs". Ik kom daar aan en wat denk je?!?!?! Mr. Jesse (verkoper bij MINI Hsum) heeft zijn Lightning Blue al afgeleverd gehad!! Net een dagje! Alsof ik het wist dat hij hem had zag ik hem staan.

DAMN wat een kleur!!!! Hij is echt waanzinnig! Ook het interieur was nagenoeg hetzelfde en wat een verschrikkelijk mooie combinatie zeg!!! Nu kan ik al helemaal niet meer wachten op die blauwe bak met dat witte dak! (En dat rijmt dan weer mooi :mrgreen: ) Hoop dat hij snel komt! 8)

*DROOM DROOM DROOM*
Afbeelding
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jan 2007, 21:11

YEAHHHH EINDELIJK!!! :dansen
Heerlijk gevoel is dat hè?! Zo je eigen kleur bekijken...en vooral als hij dan heeeelemaal goed is!
Ik ga gewoon verder met duimen voor je hoor Kaj!!
Was het een S-je trouwens?...voor mij niet geheel onbelangrijk om te weten... :wink:
MINI..what else?! :))
Afbeelding
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jan 2007, 21:13

turbootje schreef:YEAHHHH EINDELIJK!!! :dansen
Heerlijk gevoel is dat hè?! Zo je eigen kleur bekijken...en vooral als hij dan heeeelemaal goed is!
Ik ga gewoon verder met duimen voor je hoor Kaj!!
Was het een S-je trouwens?...voor mij niet geheel onbelangrijk om te weten... :wink:
Nee het was "maar" een Cooper.

En dat voelde zeker goed!!! Echt een last van m'n schouders zeg!
Afbeelding
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

18 jan 2007, 21:28

Ja, lekker zeg oog in oog met jouw kleur. Zo wordt ie dus. Wat een toevalstreffer. Ik weet nog goed hoe excited ik elke keer was als ik in de Antwerpstore een PW MCC, zag staan.

Je zult lekker slapen straks. Volgens mij ga je blauwe schaapjes tellen :wink: Afbeelding
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jan 2007, 15:05

De MINI is binnen en word dinsdag afgeleverd. Het complete verhaal van vandaag is te vinden in het R56 forumdeel (KLIK HIER).
Afbeelding
Peerkie
Be Mini
Be Mini

24 jan 2007, 18:15

Jeetje, op jouw fotoos is de LB wel weer erg mooi! Het blijft een toch probleem met die kleuren...
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jan 2007, 19:13

Peerkie schreef:Jeetje, op jouw fotoos is de LB wel weer erg mooi! Het blijft een toch probleem met die kleuren...
Hij staat bij Renova en het ziet er in het echt anders uit dan op foto's. Gewoon een keer gaan kijken zou ik zeggen, dan kan je zelf oordelen. Ik vind hem in ieder geval ZEER geslaagd!
Afbeelding
Peerkie
Be Mini
Be Mini

24 jan 2007, 19:36

Ik ga er vrijdag weer heen en zal dan eens even naar de jouwe kijken. Wat een bofferd ben je dat je hem al bijna kunt ophalen!

Terug naar “Who are U?”