Zo laten is perfect!!!
Als je per se wat wilt doen zou ik zonneschermen plaatsen of ramen blinderen. Veel plezier gewenst met je mooie mini!!!
Koosie's PS Mini Cooper S JCW, Grote update Pg 19!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Getzz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie wagen! Ga je veel lol van beleven.
Door de strepen viel bij mijn DS de scoop nooit echt op... Ligt er natuurlijk ook aan wat voor een strepen je hebt natuurlijk maar ik vond dat wel zonde, hoe mooi de strepen ook stonden. Gewoon even rondneuzen en kijken wat je wil!
Door de strepen viel bij mijn DS de scoop nooit echt op... Ligt er natuurlijk ook aan wat voor een strepen je hebt natuurlijk maar ik vond dat wel zonde, hoe mooi de strepen ook stonden. Gewoon even rondneuzen en kijken wat je wil!
- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
He christof V-Maxx rijd erg goed, mooi laag. niet te soft niet te hard en gewoon super in de bochten. eigelijk iets strakker als de orginele veren op de snelweg alleen in de bocht vele malen strakker.
Veren zien er ook gaaf uit ze zijn rood dus als je spaak velgen hebt zie je zo ook zitten, het oog wil ook wat natuurlijk
Veren zien er ook gaaf uit ze zijn rood dus als je spaak velgen hebt zie je zo ook zitten, het oog wil ook wat natuurlijk

- marcelclemens
- Bijna verslaafd
Bericht
Hé Koos,
Een hele hele vette S, met de mooiste velgen!
Maar dat had ik je eigenlijk natuurlijk al eerder verteld
Een hele hele vette S, met de mooiste velgen!
Maar dat had ik je eigenlijk natuurlijk al eerder verteld

- Senna Da Silva
- Be Mini
Bericht
Welkom
Mooie Mini en hele mooie kleur veel plezier ermee

Mooie Mini en hele mooie kleur veel plezier ermee

Met vriendelijke groet ; Senna Da Silva
- marcel&mirell
- 4 op een rij!
Bericht
Gefeliciteerd met je mooie dikke mini , ik zal je ongetwijfeld een keer gaan spotten hier in de buurt.
- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hier nog wat Leuke foto's
Foto 1: mijn Mini Collectie van Kyosho, door de jaren heen verzameld.

en Foto 2: Vandaag Lekker aan de poets geweest interieur weer helemaal schoon en in topstaat
Leuke foto om als achtergrond van mijn computer te gebruiken 

En nog even kort de auto opgekrikt aan de voorkant om mijn voorbumper recht te hangen, deze hing een beetje scheef. Van Marcel Clemens gehoord hoe je dat doet, gewoon schroefje los draaien bumper goed en vastdraaien. Problem Solved.
Van de week nog even mijn Stuurkogel links voor vervangen, Kwam van de week achter toen ik mijn schroefset een beetje opdraaide dat ik een heel klein beetje speling heb op mijn linker voorwiel, Onderdeel is al besteld, komt volgende week ergens binnen, dan gaan we dat probleempje ook even oplossen.
Foto 1: mijn Mini Collectie van Kyosho, door de jaren heen verzameld.

en Foto 2: Vandaag Lekker aan de poets geweest interieur weer helemaal schoon en in topstaat

En nog even kort de auto opgekrikt aan de voorkant om mijn voorbumper recht te hangen, deze hing een beetje scheef. Van Marcel Clemens gehoord hoe je dat doet, gewoon schroefje los draaien bumper goed en vastdraaien. Problem Solved.
Van de week nog even mijn Stuurkogel links voor vervangen, Kwam van de week achter toen ik mijn schroefset een beetje opdraaide dat ik een heel klein beetje speling heb op mijn linker voorwiel, Onderdeel is al besteld, komt volgende week ergens binnen, dan gaan we dat probleempje ook even oplossen.
Onze sponsors