Ja mag er zeker niet over klagen. Is namelijk dik een week eerder dan gepland was! Dus ze hebben goed hun best gedaan bij Renova!Peerkie schreef:Ik ga er vrijdag weer heen en zal dan eens even naar de jouwe kijken. Wat een bofferd ben je dat je hem al bijna kunt ophalen!
CooperS-indiblue wordt CooperS-lightningblue
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
De 10e samen met MINIJCW en BlonT-007 naar BadSmini voor m'n striping, Ida haar Union Jack en Coen z'n......
Heb er zin in!
Oja, henkietenk, nog super bedankt voor het idee!
Moet nog even een leuke tegenprestatie verzinnen.... 
Heb er zin in!
Oja, henkietenk, nog super bedankt voor het idee!

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Succes

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Hé luitjes, spannend hoor zo'n "plaksessie". Leuk zo met z'n drietjes tip top te voorschijn komen. Lijkt me leuk om te zien. Een Rooie, witte en een blauwe.CooperS-lightningblue schreef:De 10e samen met MINIJCW en BlonT-007 naar BadSmini voor m'n striping, Ida haar Union Jack en Coen z'n......![]()
Heb er zin in!
Oja, henkietenk, nog super bedankt voor het idee!Moet nog even een leuke tegenprestatie verzinnen....

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zoals Ida gisteren al zei "Italian Job achtig!" Is ook leuk om te zien, daarom gaan we met z'n 3!Pretty Cooper schreef:Hé luitjes, spannend hoor zo'n "plaksessie". Leuk zo met z'n drietjes tip top te voorschijn komen. Lijkt me leuk om te zien. Een Rooie, witte en een blauwe.Succes

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gaan we doen!! Nu nog een fotograaf!MINIJCW schreef:wel lachen als rood/wit/blauw over de snelweg

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nog een uurtje of 26 en dan is het zo ver hoor!!
Lalalalala lalalala lalalala lalalala lalalala!
Lalalalala lalalala lalalala lalalala lalalala!

Onze sponsors