Heb geen direkt linkje.. www.beekautoracing.nl klaas kwam ermee aanzetten.. €57,- voor de compressordrukmeter en €133,- voor de oliedruk/ temperatuur meter de houder via Mini €31,- en daar komt nog arbeid bij.. want dat mag Beek doen.. (ben niet zo handig.. en heb er geen zin in )
MINI vraagt trouwens voor zo'n setje €274,- euro excl inbouwen maar dan krijg je een voltmeter (waar je niks aan heb) en een olietemperatuurmeter.. duzz..
Hij zit er in, heeft weer een hele middag gekost en weer een gat erbij in het dashboard want anders was er geen ruimte voor de koppeling van de slang op de meter.
Het is alleen balen dat de verlichting van de meter die ik nu heb gewoon waardeloos is, lijkt helemaal niks op de andere VDO meters. Er komt alleen een beetje oranje licht langs de behuizing en wijzerplaat wat de cijfertjes net verlicht, knudde. De wijzer is helemaal niet verlicht.
Die gaat er dus weer uit. De hele middag voor niks bezig geweest en 75 euro weggesmeten. Eens kijken of ik hem nog kan ruilen bij Biesheuvel maar ik heb hem wat aan moeten passen om hem passend te krijgen, dus dat zal vast niet lukken
Misschien, maar daar hoort denk ik wat plastic bij om de wijzer ook verlicht te krijgen. Zal niet gemakkelijk zijn. Ik heb er de balen van. Ik wil best wat meer uitgeven voor kwaliteit maar als het dan rommel blijkt te zijn wordt ik daar niet vrolijk van. Die klojo's van Biesheuvel reageren ook nergens op, daar koop ik dus niks meer.
Rood is ook goed. Ik wil alleen een meter die van minus (Hg) naar plus 1,5 a 2 bar loopt. Of psi, is ook al goed. Eigenlijk is de schaalverdeling van de meter die ik nu heb perfect, de verlichting is alleen zwaar k*t
Net weer een paar uur gezocht op internet, zoals ik hem wil hebben niet te vinden dus.