Floor-is' GP0064 [verkocht]
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben nu overigens aan het wachten tot de het spuitwerk droog is. Daarna de boel weer in elkaar en dan de sproeikop erop om hem weer in elkaar te lijmen. Klaarblijkelijk was die al eens eerder en gelijmd. Ik zal wel een nieuwe bestellen binnenkort, maar om nou zonder rond te rijden is ook zo wat.
Dat vond ik juist niet zo mooi, was wel veel gemakkelijker geweest trouwens. Ik wilde alleen de reflectoren spiegelend laten, de rest is matzwart.WimS schreef:Wow knap dat je dat durft![]()
Ik had alleen de spots denk ik chrome gehouden.
Ben nu overigens aan het wachten tot de het spuitwerk droog is. Daarna de boel weer in elkaar en dan de sproeikop erop om hem weer in elkaar te lijmen. Klaarblijkelijk was die al eens eerder en gelijmd. Ik zal wel een nieuwe bestellen binnenkort, maar om nou zonder rond te rijden is ook zo wat.
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voor heet het overigens een Joey-mod, de achterlichten had ik immers al gedaan van de week 

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht

[edit]Nummer twee zit inmiddels in de oven. Wel handige truuk gehad van een buurman: per 10-15min een laagje, max 4 laagjes. Daarna even 4-5 minuten in de oven op 125 graden. Dan is het lekker dichtgetrokken allemaal.
Over twee minuten druk ik de boel dus weer in elkaar. Over 5 minuten zal ik wel aan het lijmen zijn en als het een beetje meezit zit de lamp nog voor 18:00 weer in de auto
Ja, dat is ook een stuk eenvoudiger dan Coen had uitgevonden, heb Peter al aangeboden hem te helpenfrankie schreef:Weet ik, maar omdat Peet ook met de achterlichten bezig is

[edit]Nummer twee zit inmiddels in de oven. Wel handige truuk gehad van een buurman: per 10-15min een laagje, max 4 laagjes. Daarna even 4-5 minuten in de oven op 125 graden. Dan is het lekker dichtgetrokken allemaal.

Over twee minuten druk ik de boel dus weer in elkaar. Over 5 minuten zal ik wel aan het lijmen zijn en als het een beetje meezit zit de lamp nog voor 18:00 weer in de auto

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Okay ik moet de hoogte nog goed instellen, maar verder is het klaar!

Ziet er wel bad-ass uit moet ik zeggen. Jammer dat het nu een zachtjes begint te regenen, anders had ik wel even betere foto's kunnen (gaan) maken.

Ziet er wel bad-ass uit moet ik zeggen. Jammer dat het nu een zachtjes begint te regenen, anders had ik wel even betere foto's kunnen (gaan) maken.

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht

Ben een beetje aan het twijfelen of ik de grille ook (mat) zwart zal maken. Aan de ene kant is dat wel vet natuurlijk, aan de andere kant is het wel overduidelijk einde sleeper-car dan.
We willen trouwens verhuizen, wonen nu in Almere en willen naar 'De Rijp': een klein dorpje tussen Purmerend en Alkmaar, ten noorden van Amsterdam. Daar hebben ze geen drempels
en dus kan de Mini dan mooi omlaag
Als ik de wielbogen en dergelijke ga doen, dan neem ik die denk ik wel mee jaAdriaan schreef:Dikke shit Floor!!! Een setje DS koplampringen zou dit wel afmaken:D

Ben een beetje aan het twijfelen of ik de grille ook (mat) zwart zal maken. Aan de ene kant is dat wel vet natuurlijk, aan de andere kant is het wel overduidelijk einde sleeper-car dan.
We willen trouwens verhuizen, wonen nu in Almere en willen naar 'De Rijp': een klein dorpje tussen Purmerend en Alkmaar, ten noorden van Amsterdam. Daar hebben ze geen drempels

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... highlight=Adriaan schreef:Dikke shit Floor!!! Een setje DS koplampringen zou dit wel afmaken:D

- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht

http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=22965
Floor-is schreef:Als ik de wielbogen en dergelijke ga doen, dan neem ik die denk ik wel mee jaAdriaan schreef:Dikke shit Floor!!! Een setje DS koplampringen zou dit wel afmaken:D

http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=22965

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Niet dat je het nog echt zien kunt..

De grill is dus mat-zwart nu, zowel de boven- als onderkant en ook de chromen rand eromheen, want ik wil van dat chrome af. Jullie zullen wel denken:

De grill is dus mat-zwart nu, zowel de boven- als onderkant en ook de chromen rand eromheen, want ik wil van dat chrome af. Jullie zullen wel denken:

Onze sponsors