Floor-is' GP0064 [verkocht]
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Martiio
- Volledig MINI minded!
Bericht

Verder wel een leuk dorpje, m'n meisje komt er vandaan dus ken het wel een beetje
You sure buddy? Was er vorige week en zaten echt een paar nasty drempels en genoeg wegen met van die rot klinkers waardoor je als een aap rondstuitert in je waggieFloor-is schreef:
We willen trouwens verhuizen, wonen nu in Almere en willen naar 'De Rijp': een klein dorpje tussen Purmerend en Alkmaar, ten noorden van Amsterdam. Daar hebben ze geen drempelsen dus kan de Mini dan mooi omlaag

Verder wel een leuk dorpje, m'n meisje komt er vandaan dus ken het wel een beetje

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wel nogal nare klinkerstraatjes, maar ach, hier ligt de wijk ook meer open dan niet eigenlijk.
Tof dorpje no?
Nouja, wij willen in het oude dorp gaan wonen, op de Rechtestraat of de Groenegracht. Daar heb ik nog geen drempel gezien eigenlijkMartiio schreef:You sure buddy? Was er vorige week en zaten echt een paar nasty drempels en genoeg wegen met van die rot klinkers waardoor je als een aap rondstuitert in je waggieFloor-is schreef:
We willen trouwens verhuizen, wonen nu in Almere en willen naar 'De Rijp': een klein dorpje tussen Purmerend en Alkmaar, ten noorden van Amsterdam. Daar hebben ze geen drempelsen dus kan de Mini dan mooi omlaag

Tof dorpje no?
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wij zijn meer van 'Het wapen van Munster', net om de hoekMartiio schreef:haha ja das almere he
Snackbar de Walvis is een prima plekM'n zwager woont er nog dus kom er ook nog wel eens! Je zit ook zo in amsterdam als het moet vanaf de Rijp!

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mailtje naar [email protected] met de laatste 7 karakters van dd VIN-code van de auto en je krijgt meestal binnen een dag of twee antwoord.
Nee hoor, de mijne komt uit Duitsland en ik heb het ookTwix schreef:Gave Mini zeg! Mij valt ook telkens de optielijsten op die jullie plaatsen. Hoe komen jullie daar aan? Is zeker alleen voor in Nederland geleverde Mini's?

- Cor
- Be Mini
Bericht
ps : de Rijp is een leuk dorp.
dan wordt je bijna buren van me.
oke bedankt voor de info ,dat ga ik dan ook maar eens doen.Floor-is schreef:Nee hoor, de mijne komt uit Duitsland en ik heb het ookTwix schreef:Gave Mini zeg! Mij valt ook telkens de optielijsten op die jullie plaatsen. Hoe komen jullie daar aan? Is zeker alleen voor in Nederland geleverde Mini's?Mailtje naar [email protected] met de laatste 7 karakters van dd VIN-code van de auto en je krijgt meestal binnen een dag of twee antwoord.
ps : de Rijp is een leuk dorp.
dan wordt je bijna buren van me.

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Update met meer plaatjes. De auto is niet echt schoon, als je je er aan stoort: jammer 
Zo is het wel lekker clean

Andere kant

Voorlampje

Ander beeld van een koplamp

Voorkant-overzicht, met de grill ook enzo

Bad-ass!

Echt bad-ass

Grill

Schuin van voren

Beetje rommelen met de fisheye

Zo is het wel lekker clean

Andere kant

Voorlampje

Ander beeld van een koplamp

Voorkant-overzicht, met de grill ook enzo

Bad-ass!

Echt bad-ass

Grill

Schuin van voren

Beetje rommelen met de fisheye

Laatst gewijzigd door Floor-is op 21 aug 2011, 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Sweet
Laatste plaat is gaaf man haha...
Nu snel de ds koplampringen erop!
Die coen-mod op facelift lampen is ook vet...

Laatste plaat is gaaf man haha...
Nu snel de ds koplampringen erop!
Die coen-mod op facelift lampen is ook vet...
Onze sponsors