Floor-is' GP0064 [verkocht]
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb die DS ringen al gekocht van Adriaan, betaald ook. Dus hij zal ze een dezer dagen wel gaan versturen 
Heb ook sidemarkers gekocht en het laatste missende stukje wielboog. Had de rest al een tijdje terug van Coendek overgenomen.
Dus nog te doen:

Heb ook sidemarkers gekocht en het laatste missende stukje wielboog. Had de rest al een tijdje terug van Coendek overgenomen.

Dus nog te doen:
- Wielbogen vervangen.
- Sidemarkers plaatsen
- DS ringen voor de koplampen plaatsen
- Mistlamp rechts-voor vervangen, is al in huis. (Glas stuk)
- Mistverlichting fixen: werkt nu niet
- Stuur vervangen en bekabeling aanplaatsen om MF stuur te maken

Laatst gewijzigd door Floor-is op 21 aug 2011, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht

--
Ik bedenk me net dat ik misschien ook in het interieur wel meer met zwart wil werken. Het dash en de downtubes mat-zwart bijvoorbeeld. En de vrouw wil per se een kersenbloesem op de zijschermen links en rechts, die zijn bruin en roze. Dat moet het dan weer een beetje vrouwelijk tintje geven
Jep, dat vind ik veel beter passen bij de zwarte accenten. Bovendien ziet het er echt niet meer uit hoe het er nu bijstaatDaveke schreef:Vette Mods man!
Begrijp ik goed dat je afstapt van het meegspoten randjes-idee?
Zo ja - hele dikke +!

Jep, ik denk dat ik zelf de zwarte ga gebruiken, dus dan zou ik grijze te koop hebben. Kan nog wel even duren overigens!Denk je dan nog even aan me voor wat betreft die twee kapjes aan de zijkanten van het driespaaksstuur als je daaraan begint?
--
Ik bedenk me net dat ik misschien ook in het interieur wel meer met zwart wil werken. Het dash en de downtubes mat-zwart bijvoorbeeld. En de vrouw wil per se een kersenbloesem op de zijschermen links en rechts, die zijn bruin en roze. Dat moet het dan weer een beetje vrouwelijk tintje geven

Laatst gewijzigd door Floor-is op 21 aug 2011, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

- Die kapjes hoor ik wel een keer, heeft niet zoveel haast
- Vond ik ook al. Met die zwarte grill ziet het er vreemd uit nou. Was ik ook al geen fan van - vandaar dat ik even je antwoord wat betreft die nieuwe randjes af moest wachtenFloor-is schreef:Jep, dat vind ik veel beter passen bij de zwarte accenten. Bovendien ziet het er echt niet meer uit hoe het er nu bijstaatDaveke schreef:Vette Mods man!
Zo ja - hele dikke +!
Jep, ik denk dat ik zelf de zwarte ga gebruiken, dus dan zou ik grijze te koop hebben. Kan nog wel even duren overigens!Denk je dan nog even aan me voor wat betreft die twee kapjes aan de zijkanten van het driespaaksstuur als je daaraan begint?
--

- Die kapjes hoor ik wel een keer, heeft niet zoveel haast
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht

Ik wil graag een all-black Countryman
Wat inspiratie:

Op zich wel vrouwelijk, maar het is ook haar auto he?GreyCooperS schreef:Gewoon een 2 mini voor je vrouw kopen...
Zo'n dikke fiets zo en dan bloesem dingetjes erop![]()

Ik wil graag een all-black Countryman

Wat inspiratie:

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht

Ik heb nog geen zwarte zijskirts, die moet ik nog ergens zien te vinden tegen een goede prijs. Er zijn heus wel mensen die aero-skirts plaatsen en de oude 'over hebben'.Daveke schreef:- Vond ik ook al. Met die zwarte grill ziet het er vreemd uit nou. Was ik ook al geen fan van - vandaar dat ik even je antwoord wat betreft die nieuwe randjes af moest wachtenFloor-is schreef:Jep, dat vind ik veel beter passen bij de zwarte accenten. Bovendien ziet het er echt niet meer uit hoe het er nu bijstaatDaveke schreef:Vette Mods man!
Zo ja - hele dikke +!
--

Gelukkig, want ik kan niet echt haast maken. Over 10 dagen is mijn laatste werkdag, ik heb nog geen nieuwe baan. (Ben wel druk bezig hoor, komt allemaal wel goed, maar het kan wel eens een maandje zonder inkomen worden.)- Die kapjes hoor ik wel een keer, heeft niet zoveel haast
Laatst gewijzigd door Floor-is op 21 aug 2011, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht

Voorlichten, achterlichten, grill ...
Alledrie zelfsKoenv schreef:Dat ziet er erg lekker uit, beide mods zijn super![]()

Voorlichten, achterlichten, grill ...
Onze sponsors