Hé Kaj, de bekleding van je stoelen

Ennuh Coen dikke bak zeg, mooie velgen.
Dit wordt genieten. Heel veel plezier met ophalen.

Dankje dankje, dat hoor ik graag! Vind het zelf ook een zeer geslaagde combinatie! Nu nog ergens een setje hoofdsteunen voor voor en achter in het leer zien te bemachtigen en hij is helemaal compleet van binnen!Pretty Cooper schreef:Hé Kaj, de bekleding van je stoelen, zeg.
Dit wordt genieten. Heel veel plezier met ophalen.
Jammer 18 maart zit ik in FinlandCooperS-lightningblue schreef:Bedankt nogmaals voor alle reacties! Echt geweldig enthousiast iedereen! Ik heb nu helemaal super veel zin in 18 Maart! Al dat mooie MINI-moois aanschouwen en onder kwijlen!![]()
Vet! Zou echt super zijn als je mee zou komen met een meeting!Skip schreef:@ Kaj![]()
Hey, ik zal kijken hoe het staat met de planning. Maar ik begin nu al kriebels te krijgen,komt goed!
Ga je mee 18 Maart ja!? Gezellig!!!new mini schreef:Kaj ik had al een pm gehad van Coen heb het in de agenda gezet![]()
Ik moet ook nog steeds sticker plakken weet nog niet waar anders zit ie helemaal vol stickers![]()
En 22 April met de "MINI's voor KiKa rit"?Des schreef:Jammer 18 maart zit ik in FinlandCooperS-lightningblue schreef:Bedankt nogmaals voor alle reacties! Echt geweldig enthousiast iedereen! Ik heb nu helemaal super veel zin in 18 Maart! Al dat mooie MINI-moois aanschouwen en onder kwijlen!![]()
Yes! Bij Events 2007 staat de informatie! Hieronder in mijn handtekening staat de link!new mini schreef:Is een puzzelrit toch Kaj 18 maart?
Neem je gezellig een vriendin van je mee die dag, samen lekker klooien met het routeboek. Maar wat ik denk dat er gebeurd is dat we waarschijnlijk met z'n allen achter elkaar aanrijden (is tenslotte ook wel gezellig(er)!) Dus alleen rijden doe je toch nooit!new mini schreef:Vind iets minder die puzzelritten![]()
Maar ik kom zeker wel bij de start even kijken
Onze sponsors