speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dat ziet er in ieder geval beter uit dan je MINI op kratjes zónder velgen...Berry M schreef:Dat ziet er toch niet uit... Drie dezelfde bouten, en de vierde past er niet bij...frankie schreef:Het valt me trouwens op dat je geen slotbout op je velgen hebt zitten. Speciale reden voor?
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!

Bericht
laat die dieven eerst maar eens proberen normaal een krik eronder te krijgen dan ...... bij mij gaat dat iig nietfrankie schreef:Dat ziet er in ieder geval beter uit dan je MINI op kratjes zónder velgen...Berry M schreef:Dat ziet er toch niet uit... Drie dezelfde bouten, en de vierde past er niet bij...frankie schreef:Het valt me trouwens op dat je geen slotbout op je velgen hebt zitten. Speciale reden voor?
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Staat goed trouwens, Daiel. Moet ik mss ook ff doen als'k de ASA's steek
Ik moet bij de ASA's wel gewone bouten steken want de boutgaten zijn te klein om mijn slotboutdop erop te krijgen..PepperWhite schreef:laat die dieven eerst maar eens proberen normaal een krik eronder te krijgen dan ...... bij mij gaat dat iig nietfrankie schreef:Dat ziet er in ieder geval beter uit dan je MINI op kratjes zónder velgen...Berry M schreef: Dat ziet er toch niet uit... Drie dezelfde bouten, en de vierde past er niet bij...
Staat goed trouwens, Daiel. Moet ik mss ook ff doen als'k de ASA's steek
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
PepperWhite schreef:laat die dieven eerst maar eens proberen normaal een krik eronder te krijgen dan ...... bij mij gaat dat iig nietfrankie schreef:Dat ziet er in ieder geval beter uit dan je MINI op kratjes zónder velgen...Berry M schreef: Dat ziet er toch niet uit... Drie dezelfde bouten, en de vierde past er niet bij...
Onze sponsors