Oei, helemaal vergeten te melden!
ik schrok van de prijs, hier vragen ze (bij lokale stickerboer) 50 euro per set. dus ik ben nog even verder aan het kijken.
St.pierre's R53 - Hij blijft!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- marcelclemens
- Bijna verslaafd
Bericht
Wil die stikkerboer ze van goud maken?
Stuur mij anders ff een pm'tje misschien kan ik wat voor je betekenen.
Mooie uitlaat trouwens
, heb hem er ook al in het echt onder gezien bij Appie in Bennebroek!
Stuur mij anders ff een pm'tje misschien kan ik wat voor je betekenen.
Mooie uitlaat trouwens

- St.pierre
- Mod virus alert!
Bericht
Ik zag je (inmiddels reclame-loze) r53 glimmen bij de ah!
Zal volgende week even een mail met de bestanden naar je mailen, moet je maat even kijken wat gunstig print formaat en aantal is. Er zijn een paar gegadigden voor wat velletjes. We hebben contact!
Hoe is het met de nieuwe clubman?
Zal volgende week even een mail met de bestanden naar je mailen, moet je maat even kijken wat gunstig print formaat en aantal is. Er zijn een paar gegadigden voor wat velletjes. We hebben contact!
Hoe is het met de nieuwe clubman?
- St.pierre
- Mod virus alert!
Bericht
Zo even een update,
we staan inmiddels op 112k km en de mini is gisteren weer voorzien van verse olie e.a. vloeistoffen (kleine beurt)
zojuist een nieuw setje (philips) xenons besteld, het setje wat ik bij otosam in beverwijk heb gehaald is alweer kaduuk. dit was 6000k, ga nu weer voor de 4600k.

Ohja de stickers (post above)... dat moet ik nog steeds even doen!
we staan inmiddels op 112k km en de mini is gisteren weer voorzien van verse olie e.a. vloeistoffen (kleine beurt)
zojuist een nieuw setje (philips) xenons besteld, het setje wat ik bij otosam in beverwijk heb gehaald is alweer kaduuk. dit was 6000k, ga nu weer voor de 4600k.

Ohja de stickers (post above)... dat moet ik nog steeds even doen!
Onze sponsors