De R56, wie heeft wat??
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja dan ben ik er wel bijCooperS-lightningblue schreef:En 22 April met de "MINI's voor KiKa rit"?Des schreef:Jammer 18 maart zit ik in FinlandCooperS-lightningblue schreef:Bedankt nogmaals voor alle reacties! Echt geweldig enthousiast iedereen! Ik heb nu helemaal super veel zin in 18 Maart! Al dat mooie MINI-moois aanschouwen en onder kwijlen!![]()

Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jippie!!!!Des schreef:Ja dan ben ik er wel bijCooperS-lightningblue schreef:En 22 April met de "MINI's voor KiKa rit"?Des schreef:
Jammer 18 maart zit ik in Finland

Tuurlijk wel! Anders dan moet hij er maar tijd voor maken hoor!new mini schreef:Ja dat wil die vast wel als ie niet moet werken maar wil ik datBlont-007 schreef:Die ene jongen van de foto wil vast wel met je mee.new mini schreef:Ik ga zoeken wie er mee wil met me![]()

- new mini
- Volledig MINI minded!
Bericht
[/quote]
Mmmm zie hem van het weekend misschien wel zal eens vragen of die zin en tijd heeft
Tuurlijk wel! Anders dan moet hij er maar tijd voor maken hoor!new mini schreef:Ja dat wil die vast wel als ie niet moet werken maar wil ik datBlont-007 schreef:Die ene jongen van de foto wil vast wel met je mee.new mini schreef:Ik ga zoeken wie er mee wil met me![]()

Mmmm zie hem van het weekend misschien wel zal eens vragen of die zin en tijd heeft

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
[/quote]
Gewoon op een aardige manier zeggen; "Zondag 18 Maart voor mij vrijhouden, dan gaan we een leuk ritje doen met de MINI!" Dan moet ie wel hahaha.
Mmmm zie hem van het weekend misschien wel zal eens vragen of die zin en tijd heeftCooperS-lightningblue schreef:Tuurlijk wel! Anders dan moet hij er maar tijd voor maken hoor!new mini schreef:Ja dat wil die vast wel als ie niet moet werken maar wil ik datBlont-007 schreef:
Die ene jongen van de foto wil vast wel met je mee.![]()

Gewoon op een aardige manier zeggen; "Zondag 18 Maart voor mij vrijhouden, dan gaan we een leuk ritje doen met de MINI!" Dan moet ie wel hahaha.

Laatst gewijzigd door CooperS-lightningblue op 25 jan 2007, 15:25, 1 keer totaal gewijzigd.

- new mini
- Volledig MINI minded!
Bericht
[/quote]
Ik zeg gewoon 18 maar vrijhouden gaan we stappen
Dan is het wel goed denk ik want het is er eentje hoor en hij wil die Mini,s wel eens zien zegt ie altijd en vind leuk om 2 minis in een Mini te zien zegt ie
We zijn allebei niet zo groot hihihihi
Toch Ida jij hebt gezien op de foto
Gewoon op een aardige manier zeggen; "Zondag 18 Maart voor mij vrijhouden, dan gaan we een leuk ritje doen met de MINI!" Dan moet ie wel hahaha.CooperS-lightningblue schreef:Mmmm zie hem van het weekend misschien wel zal eens vragen of die zin en tijd heeftnew mini schreef:Tuurlijk wel! Anders dan moet hij er maar tijd voor maken hoor!new mini schreef:
Ja dat wil die vast wel als ie niet moet werken maar wil ik dat

Ik zeg gewoon 18 maar vrijhouden gaan we stappen

Dan is het wel goed denk ik want het is er eentje hoor en hij wil die Mini,s wel eens zien zegt ie altijd en vind leuk om 2 minis in een Mini te zien zegt ie

Toch Ida jij hebt gezien op de foto

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors