Dank je rob 3 dagen is inderdaad erg lang om te wachten op een lekke band... heeft te maken met zo'n geweldig reparatie setje wat het niet doet, einde van zaterdagmiddag waardoor alles dicht is, een depanneur die nogal moeilijk kijkt naar de bandenmaat, en besluit hem af te slepen, een renault garage die het na t weekeind niet aan durft, en geen tijd om de auto naar een ford garage te verplaatsen... al met al een erg duur grapje geworden
Maargoed, balen balen balen voor jou man... ook zonde van je velg natuurlijk, maar mooi klote van je werk zeg!! Ik verwacht zomaar dat je er wel weer goed bovenop zal komen (als ik jou een beetje denk te kennen... mn pa zou zeggen, die regelt het wel met zn gouwe snikkel )
thnx gasten! Komt vast wel weer goed, maar ik ben even inspiratieloos wat ik nu wil. Gelukkig heb ik de nodige papieren en kan ik erg breed kijken, maar dan nog moet ik iets verzinnen wat ik leuk vind. Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om te solliciteren ofzo...
Het lijkt me nu niet het juiste moment om m'n geld in m'n tracktool te pompen en aangezien m'n Pinguin (de R1150GS) ook binnenkort arriveert lijkt het me beter om de e36 toch maar te wieberen. Want geldvreters kan ik nu even niet zo goed gebruiken. Jammer maar helaas, ik zet 'm te koop. Iemand toevallig interesse?
@Mark: gouden snikkel?....
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *