Okay, ik heb vier wielbogen vervangen (voor), nu moet ik die achter nog doen, maar ik weet nog niet hoe. Moet ik dan de modderkuip verwijderen (net als voor)?
En ik wil de sidemarkers gaan plaatsen binnenkort, maar zit even met waar ik de voeding voor de lampjes vandaan moet halen.. Denk dat ik een stukje krimpkous, een draadstripper en een soldeerbout nodig heb, maar dan alsnog.. Iemand een tip? Ik zal toch de bumpers moeten verwijderen vrees ik om de sidemarkers te plaatsen, dan kan ik ook de mistlamp achter gelijk vervangen (glaasje stuk) en die rechts voor (ook glaasje stuk).
Moet ik alleen nog een bergje van die clips zien te scoren en de onderste strip van de achterbumper en sideskirts..
Als alles er dan op zit, kan ik de oude wielbogen glad gaan schuren, met (flexibele) filler bewerken en spuitklaar maken. Want er komen weer gespoten wielbogen op, we vinden de zwarte niet zo Als we dan toch dingen aan het spuiten zijn, dan laat ik gelijk de (nieuwe) grill matzwart maken en misschien nog wat dingen van de binnenkant.. Dashboard, downtubes, trim in de airbag en al die dingen die je bij zo'n interieur-Chrome pakket krijgt bijvoorbeeld.
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
DS koplampringen zitten er op. Wat een b*tch van een klus was dat: veel te bang om iets te breken Foto's volgen uiteraard
Het net bij VDG een zwart 3-delig dashboard besteld (zwart). De downtubes en de airbag-trim wil ik dan ook glanzend zwart hebben, daar heb ik al iemand voor gevonden denk ik ;-)
Ben nog heftig aan het twijfelen of ik de wielbogen nu wel of niet gespoten wil hebben. Die kostenpost heb ik niet zo'n zin in, maar van de zijkant gezien ziet het er wel erg mooi uit...
Nu met de markers aan de slag
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Regen is niet tof als je aan het stoepsleutelen bent :/
Sidemarkers voor zitten er op trouwens. Nu de wielbogen en sidemarkers achter. (Links-achter zit de sidemarker al, de wielboog ligt klaar voor montage.
Heb inmiddels ontdekt dat voor de wielboog de modderkuip er niet uit hoeft, dus de rechterkant kan sneller
Sidemarkers voor zitten er op trouwens. Nu de wielbogen en sidemarkers achter. (Links-achter zit de sidemarker al, de wielboog ligt klaar voor montage.
Heb inmiddels ontdekt hoe die achterste wielboog er af moet, dus die heb ik in hooguit 10 minuten klaar.
Een paar bijzonder matige telefoon-foto's:
Heurlijk die wheel-gap niet?
Laatst gewijzigd door Floor-is op 27 aug 2011, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.